וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאביו קאפלו: "ארסן ונגר חייב לרכוש כמה שחקנים"

מנג'ר אנגליה מסכים לדעה הרווחת באנגליה: "קשה למצוא שחקנים". גרהאם: "קדימה ארסן, שלוף את פנקס ההמחאות"

הלחץ בארסנל לא רוגע. יממה לאחר ההופעה המאכזבת והפסד הבית 2:0 לליברפול, ארסן ונגר והמדיניות שלו ממשיכים להיות המטרה לביקורות מכל כיוון. היום (ראשון) היה זה מנג'ר נבחרת אנגליה פאביו קאפלו, שמתח ביקורת על הצרפתי ואמר שהוא חייב לחזק את הסגל של התותחנים, שאיבדו בקיץ את ססק פברגאס, גאל קלישי ועמנואל אבואה ועשויה למכור גם את סמיר נאסרי, וצירפו שם בולט אחד בלבד: ז'רביניו, יחד כמה שחקנים צעירים ואנונימיים.

"אני מקווה שארסן ונגר יישאר בארסנל", אמר קאפלו לסקיי, "יש לי יחסים טובים מאוד איתו והוא מנג'ר ממש טוב, אבל לא כל כך הולך לו טוב כרגע. קשה להסתדר ללא תואר שש שנים במועדון כמו ארסנל. אני חושב שהוא חייב לרכוש כמה שחקנים נוספים, שחקנים חשובים, אבל קשה למצוא שחקנים מהטופ העולמי כרגע מפני שרוב השחקנים האלה כבר משחקים בקבוצות שלהם. אני חושב שלארסנל יש את הכסף, אבל קשה למצוא שחקנים שישדרגו את הקבוצה ואסור להוציא כסף גדול על שחקנים שלא ישפרו את הקבוצה".

אחד נוסף שהעביר ביקורת על ונגר הוא המנג'ר לשעבר של התותחנים ג'ורג' גרהאם, שאמר: "ארסנל חייבת לפחות שלושה שחקנים מנוסים ברמה הכי גבוהה שיש. יש למועדון את הכסף, אז צריך לשבת ולמצוא את השחקנים ולהתחיל לעבוד מהר. יש במועדון שלטים גדולים, עליהם כתוב: 'ארסן יודע'. אני מקווה שהוא באמת יודע. אני חושב שיש עליו לחץ מכיוון האוהדים כרגע. ארסן חייב לעשות חשיבה מרוכזת ומחודשת. קדימה, תשלוף את פנקס ההמחאות, ארסן. ארסנל חייבת בלם, כמה קשרים מנוסים ואיכותיים וחלוץ ברמה גבוהה כמו תיירי הנרי בעבר".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully