וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'סואלדו פריירה: "נשנה ונהפוך את המצב שלנו"

מאמן פנאתינייקוס עודד את שחקניו. הנשיא ערך שיחות עם השחקנים. אם פאו תודח, השוער צורבאס יועמד למכירה

יומיים אחרי התבוסה הכואבת למכבי תל אביב 3:0, במסגרת המשחק הראשון בפלייאוף הליגה האירופית, שבה אמש (שבת) פנאתינקוס להתאמן. ז'סואלדו פריירה, שאמר דברים קשים לאחר ההפסד לצהובים מתל אביב, ניסה לרומם את רוחם של שחקניו. המאמן הפורטוגלי אסף את שחקניו ואמר להם: "עד עכשיו הכול הולך לנו הפוך. אבל אנחנו נהפוך ונשנה את המצב שלנו".

מי שעוד היה מודאג מהמצב הוא נשיא המועדון דימיטריס גונטיקאס, שהגדיל לעשות והחל בסבבי שיחות עם שחקנים במועדון כדי להבין מה עובר על שחקני הקבוצה ולרדת לשורש הבעיה. בין השחקנים ששוחחו עם הנשיא היו קוסטאס קצוראניס, לוקאס וינטרה וז'אן אלן בומסונג.

גיורגוס קראגוניס ערך אימון בצד, בנפרד משאר השחקנים עקב כאבים, אבל הוא צפוי להיות כשיר עד למשחק הגומלין ביום חמישי. מי שנעדר מהאימון הוא הבלם השבדי של הקבוצה מתיאס ביירסמיר, שכמו במשחק בתל אביב, לא נראה כי יהיה כשיר.

התבוסה למכבי והעובדה כי פאו עלולה לא לעלות לשלב הבתים של הליגה האירופית מהווה מכה כלכלית קשה עבור הקבוצה, שכבר נמצאת גם כך בגרעון תקציבי גדול. אם פאו אכן לא תעלה, הרי שהיא עשויה להעמיד למכירה את שוערה אלכסנדרוס צורבאס. מי שהביעה בו עניין בעבר היא פאלרמו האיטלקית, בה משחק ערן זהבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully