וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר: "זו חוויה של פעם בחיים"

18.8.2011 / 22:25

מאמן מכבי ת"א התמוגג מה-0:3 המדהים על פנאתינייקוס: "כל אוהד יכול להיות גאה". מיכה: "רגעים שחולמים עליהם מגיל צעיר"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מכבי תל אביב עלתה היום (חמישי) לאיצטדיון בלומפילד, בלי לדעת ש-90 דקות לאחר מכן, היא תרד מהמגרש עם ניצחון 0:3 אחרי תצוגה נפלאה. מוסה קונאטה הבקיע את הראשון ואלירן עטר הוסיף פנדל ושער לקראת הסוף, והצהובים נוסעים לגומלין באתונה עם מקדמה מספיק טובה בכדי להיות רגועים, וכשמסתכלים על התוצאה של היריבה האדומה (הפסידה 1:0 לאקרנאס בליטא), כמו שבטוח עושה כל צהוב הערב, קשה שלא להתרגש גם לקראת פתיחת הליגה.

מאמן הקבוצה מוטי איוניר, היה שמח אחרי המשחק: "ניצחון מצוין. הקבוצה יוצאת לגומלין קשה מאוד באתונה, עם תוצאה נהדרת. היו לנו דקות יפות של כדורגל וגם היה לנו מזל שלא ספגנו שער חוץ. קצת הפקרנו בחלק האחורי במחצית הראשונה, והם החמיצו לשמחתי".

איוניר הוסיף: "כל מי שאוהד מכבי תל אביב יכול להיות גאה, הוא אוהד קבוצה שרוצה, נחושה, משחקת כדורגל יפה ויש בה הרבה שחקנים שגדלו בנוער, וזה יפה לראות את זה.אני לא רוצה שיחשבו לרגע שהצעירים הם הכל ממכבי. אי אפשר לקחת מהאריס, ניבאלדו סאבו ורוברטו, כולל אלברמן שלא נמצא פה היום. האמנתי בצעירים כי כדורגלן מוכשר, כשמביא איתו גם לב, זו קומבינציה מושלמת".

המאמן התייחס לכושר שבה נמצאת קבוצתו: "עשינו הכנה מאוד חזקה כדי להיראות ככה בתחילת העונה, כי ידענו מה המשימות שלנו בתחילת העונה. עשינו את זה בשביל זה. הפחד שלי זה שאולי הגענו מהר מדי ליכולת הזאת, כי הליגה ארוכה. היום שיחקנו בלי אלברמן, ישראלביץ' הפצוע ואלרבמן, ולא הרגישו בחסרונם".

איוניר סיפר על התחושות האישיות שלו לגבי השחקנים שלו:"יש אווירה טובה ואין אגו בקבוצה, שחקנים אוהבים את המועדון, ואנחנו חברים. זה ספורט מקצועני אז אנחנו גם רציניים. אסור לצאת מגדרנו, זו תחילת העונה, יש עוד גומלין, זה לא הסתיים. יום ראשון פותחים את העונה, אבל זו חוויה של פעם בחיים וצריך ליהנות ממנה.

שחקני מכבי תל אביב מודים לקהל אחרי הניצחון מול פנאתינייקוס. ברני ארדוב
חגיגה צהובה בבלומפילד. מכבי תל אביב מודה לקהל/ברני ארדוב

עומר ורד: "ש פה משהו אחר השנה"

אחד מאותם שחקנים צעירים עליהם דיבר איוניר הוא דור מיכה המוכשר, שנשמע נרגש מאוד בסוף המשחק: "מדהים, מדהים, רגעים שמגיל קטן בילדים של מכבי אתה חולם עליהם, לשחק במעמדים כאלה מול בלומפילד מלא, ואני מאושר. עשינו תוצאה מדהימה היום, אבל כולנו יודעים כמה קשה לשחק שם ושום דבר לא גמור. צריך לבוא בשיא הדריכות לגומלין. אני חושב שזה מה שעושה את ההבדל השנה, מבחינת סגל אנחנו אותו סגל, הביחד של הקבוצה. כולנו מאוד מלוכדים ויש כימיה טובה".

המגן הצעיר עומר ורד אמר אחרי המשחק: "אני שמח שהחלום הזה התגשם. ידענו אחרי המחצית להמשיך באותו קצב. עם זאת צריך להזכיר יש עוד משחק באתונה, ועשינו רק חצי מהדרך. אני מרגיש שיש פה משהו אחר השנה, יש פה סגל באמת גדול, שחקנים שבכל קבוצה אחרת בליגה הם שחקני מפתח. יש סגל רחב, אבל הסגל המקצועי ידע לחלק בין כולם את העומס, אם נמשיך באותה דרך נשיג דברים טובים בהחלט".

תגובה מעניינת נרשמה מצידו מאור בוזגלו, שחקן הקבוצה שנמצא כרגע בבוררות מולה וקרוב לסיכום בסטנדרד ליאז'. בוזגלו צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "כל הכבוד מכבי.. איזו הצגה! שאפו". כנראה שגם הוא לא יכול שלא להעריך את התצוגה הנאה שנתנו חבריו.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

פריירה: "לא ציפיתי לדבר כזה"

מנגד, מאמן המפסידים ז'סוואלדו פריירה יודע שקבוצתו הושפלה הערב בבלומפילד, ובסיום הוא לא ממש חיפש תירוצים. "אני מאוכזב מהתוצאה. המחצית הראשונה היתה שונה מהשניה, ומכבי שיחקה יותר משחקים מאיתנו, אבל אין מה לחפש תירוצים. הגומלין יהיה קשה, אבל ביום טוב אנחנו מסוגלים לעבור את מכבי".

"אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לשחק כמו בליגה היוונית. חייבים להבדיל בין הליגה היוונית והליגה האירופית", הוסיף פריירה. "מה שראינו היום זה פשוט בלתי מובן. השחקנים שלי לא ידעו מה לעשות, ולא ציפיתי לדבר כזה. מכבי אמנם קבוצה טכנית, אבל היא לא בטופ של אירופה. אנחנו חייבים לשנות גישה ולהתחיל להאמין לקראת הגומלין, כי לא הכל נגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully