וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקשורת בבלגיה: "המשבר של גנק מחריף"

בבלגיה לא אדישים לעוד הפסד של האלופה. המאמן הזמני דנייה האשים: "ציפיתי מהשחקנים ליותר. לא ראיתי מהם כלום"

המשבר בגנק העמיק אמש (שבת) עם הפסד 3:2 לסרקל ברוז' הצנועה. בכלי התקשורת בבלגיה עלו כותרות בסגנון: "סרקל ניערה את גנק: המשבר אצל האלופה מחריף" ואחרי ארבעה מחזורים לקבוצה יש חמש נקודות בלבד. אחרי שני הפסדים בתוך ארבעה ימים, בקבוצה מקווים לשינוי מקצה לקצה עד הגומלין נגד מכבי חיפה במוקדמות ליגת האלופות ביום שלישי הקרוב.

עוזר המאמן פייר דנייה, שקודם זמנית לעמדת המאמן ועמד על הקווים בפעם הראשונה אחרי עזיבתו של פרנקי ורקאוטרן, לא חסך ביקורת מהשחקנים: "ציפיתי מהם ליותר. ביקשתי מהם לפני המשחק לפתוח בצורה חזקה, אבל בפועל לא ראיתי שום דבר על המגרש. הפסדנו את המשחק בחצי השעה הראשונה. כל מה שלא רצינו שיקרה - קרה. אנחנו צריכים להתאושש במהירות עד למשחק ביום שלישי".

החלוץ יילה ווסן הוסיף: "לא לחצנו בחלק הקדמי ולא היה לנו מספיק מחץ. שיחקנו לידיים של סרקל. המשחק ביום שלישי יהיה משחק שונה והמשחק הערב לא היה פרמטר למה שיקרה נגד מכבי חיפה, אבל אם לא נהיה יותר חדים, תהיה לנו בעיה. אני יודע שזה לא תירוץ, אבל שיחקנו שלושה משחקים בתוך שבוע והיום הרגישו את זה".

דניאל טוזר ואליניב ברדה אמנם לא שיחקו אתמול בגלל פציעות, אבל צפויים להיות כשירים למשחק נגד מכבי חיפה. מי שצפוי להחמיץ את המשחק הוא הבלם טורבן יונלייט.

תומאס בופל: "לא צריכים לשנות כלום בצורת המשחק שלנו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully