וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: גנק הפסידה 3:2 לסרקל ברוז'

לפני הגומלין מול מכבי חיפה, האלופה הבלגית נכנעה בליגה, ברדה לא נכלל בסגל. בישול לנאתכו בתיקו של רובין קאזאן

ביום שלישי הקרוב תקווה גנק לחולל מהפך נגד מכבי חיפה ולהשיג את המקום בשלב הבתים של ליגת האלופות, אבל בעוד הירוקים ניצחו את מכבי נתניה, האלופה הבלגית נראתה היום (שבת) לא טוב והפסידה 3:2 לסרקל ברוז'. אליניב ברדה, שהבקיע את השער באיצטדיון רמת גן, זכה למנוחה ולא נכלל בסגל.

המאמן הזמני פייר דנייה ביצע מספר שינויים בהרכב שפתח נגד הירוקים. כבר בדקה העשירית סרקל ברוז' הבקיעה את שער היתרון של קווין ינסנס. חמש דקות עברו ודניס ויאנה הבקיע שער עצמי אומלל. ברוז' החזירה את היתרון בדקה ה-26 עם שער שני של ינסנס, ו-13 דקות לאחר מכן פביאן קאמוס השאיר את האלופה בעשרה שחקנים.

בדקה ה-55 ויאנה היה חתום על אחד הרגעים הקשים בקריירה שלו, כשהבקיע שער עצמי נוסף שאיזן ל-2:2, אבל למזלו הרב רודי וילסון דה רוקה הבקיע את שער הניצחון רבע שעה לסיום. גנק ממשיכה בפתיחת העונה החלשה שלה העונה, כשאחרי ניצחון ושתי תוצאות תיקו, הם סופגים הפסד ראשון ובשבוע הבא הם יפגשו את מכלן בבית בתקווה לשפר את המצב.

*** עוד בבלגיה: שלומי ארבייטמן לא שיחק הערב במדי גנט שהפסידה 3:2 לווסטרלו. עבור גנט מדובר בהפסד שני העונה.

*** לירוי צעירי לא זכה לשחק בניצחונה של מכלן 1:2 בחוץ על לובן. עבור מכלן זהו הניצחון השלישי העונה מארבעה משחקים.

בישול לנאתכו בתיקו של רובין קאזאן

בליגה הרוסית, ביברס נאתכו שיחק היום 90 דקות במשחק החוץ של רובין קאזאן, שנפרדה ב-1:1 מאמאקאר פרם בהתמודדות שפתחה את המחזור ה-21 בליגה הרוסית. אנדריי סקרטוב המארח כבש ראשון בדקה ה-36 אחרי שהגנת רובין לא הצליחה להרחיק את הכדור מהרחבה, אבל סולומון קברקבליה הגאורגי ניצל כדור קרן של נאתכו כדי לנגוח פנימה בדקה ה-84 ולחתום את תוצאת המשחק. קאזאן ממשיכה להיות מדורגת במקום הרביעי בטבלה וכעת יש לה 35 נקודות, שבע פחות מהמוליכה צסק"א מוסקבה, לה משחק אחד פחות.

*** עוד ברוסיה: טרק גרוזני של זאב חיימוביץ' ורוסטוב נפרדו ב-1:1. הבלם הישראלי ישב על הספסל ולא שותף.

בליגה הגרמנית, איתי שכטר השלים 90 דקות ב-1:1 של קייזרסלאוטרן נגד פ.צ. קלן והגיע למספר מצבים. גילי ורמוט לא נכלל בסגל.

בליגה הצרפתית, בן שהר שיחק 79 דקות ב-1:1 של אוקזר נגד בורדו. עדן בן בסט לא שותף ב-1:1 של ברסט מול ליון.

*** עידן שריקי ישב על הספסל, אך לא שותף ב-0:1 הדרמטי של גורניק ז'אבז'ה על בלחאטוב במחזור הרביעי בליגה הפולנית. אדם מרצ'יניאק כבש בדקה ה-90 וכעת לז'אבז'ה יש חמש נקודות.

*** עוד בפולין: דודו ביטון ו-ויסלה קרקוב נפרדו מקורונה קייליצה ב-0:0 בלבד. החלוץ הישראלי פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-81 על ידי צבטאן גנקוב הבולגרי. מאור מליקסון נח כדי להגיע במלוא המרץ לגומלין נגד אפואל ניקוסיה במוקדמות ליגת האלופות ולא נכלל בסגל. לאלופה הפולנית שש נקודות והיא מרוחקת ארבע נקודות מהמקום הראשון.

*** טל בן חיים שיחק 90 ב-0:0 של פורטסמות בחוץ נגד בריסטול סיטי במחזור הרביעי בצ'מפיונשיפ האנגלית. פומפי החזיקה יותר בכדור, בעטה יותר כדורים לעבר שערו של דין גרקן והבלם הישראלי אף מצא את ראשו של ליאם לורנס בדקה ה-78, אבל זה נגח החוצה. בסופו של יום התוצאה נותרה מאופסת ובן חיים וחבריו מדורגים במרכז הטבלה עם חמש נקודות.

*** דקל קינן לא שותף ב-1:1 של קרדיף נגד ברנלי בחוץ. לוולשים שבע נקודות והם מדורגים לפחות זמנית במקום השישי. צ'רלי אוסטין כבש עבור ברנלי בדקה השנייה, רובי ארנשואו השווה בדקה ה-40.

אזור השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully