וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: 79 דקות לבן שהר ב-1:1 של אוקזר

חלוץ נבחרת ישראל היה לא רע בתיקו עם בורדו. ליון שוב אכזבה וסיימה ב-1:1 עם ברסט (בן בסט לא שותף). קון - ליל 2:1

המחזור השלישי בצרפת יצא הערב (שבת) לדרך עם חמישה משחקים, ובמוקד המשיכה ליון לאכזב כשסיימה ב-1:1 זה שבוע שני ברציפות, הפעם מול ברסט של עדן בן בסט (לא שותף). הישראלי השני בליגה הצרפתית, בן שהר, דווקא פתח בהרכב אוקזר ושיחק 79 דקות ב-1:1 עם בורדו. מוליכת הליגה ערב המחזור, טולוז, סיימה ב-1:1 דרמטי עם ניס. המחזור יינעל מחר עם שלושה משחקים נוספים: פריס סן ז'רמן תפגוש מול ולנסיין, ושתי הקבוצות היחידות שנותרו עם מאזן מושלם נכון לרגע זה, סנט אטיין ומונפלייה, יפגשו את מארסיי וראן בהתאמה.

ברסט - ליון 1:1

אחרי שהיא נמלטה מהפסד מביך נגד אז'קסיו במחזור הראשון, ליון הגדולה שוב עשתה את זה נגד אחת מהקבוצות הצנועות בליגה, כשבפטימבי גומיס שנמצא בכושר הבקעה מצוין, שוב מוצא את הרשת. בנואה לסואמייה כבש בבעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-12 והעלה את ברסט ליתרון, אבל גומיס השווה בדקה ה-69. סידי קונה מליון הורחק עוד קודם לכן (דקה 61) אחרי עבירה על נולן רו, אבל ברסט לא ידעה לנצל את זה כדי להשלים את ההפתעה. עדן בן בסט לא שותף במשחק.

בורדו - אוקזר 1:1

אחרי ששתיהן פתחו את העונה עם הפסד ותיקו, בורדו ואוקזר קיוו להתאושש האחת על חשבון השנייה, אבל הסתפקו בנקודה בלבד שמשאירה אותן במצב רוח שפוף. הקבוצה הביתי הייתה טובה בהרבה ויוהאן גופראן העלה אותה ל-0:1 בדקה ה-22, אבל אלן טראורה כבש זה המחזור השלישי ברציפות והשווה ל-1:1 בדקה ה-66. בן שהר פתח בהרכב של האורחת, נגח פעם אחת מעל המשקוף והוחלף בדקה ה-79 על ידי אמאדו סידיבה.

קון - ליל 2:1

אחרי שהחמיצה בלי סוף ושילמה על כך עם הפסד למונפלייה בשבוע שעבר, האלופה הצרפתית הצליחה להשיג ניצחון דחוק בזכות ולא בחסד. השחקנים של רודי גרסיה שוב "ישבו" על שער היריבה, פלורן בלמון נגח למשקוף, דימיטרי פאייה ואדן הזארד נהדפו פעם אחר פעם, אבל בנואה פדרטי (68) והמגן מתיו דבושי (88) עשו צדק והעניקו לליל ניצחון ראשון העונה. בנג'מין ניבה רק צימק בדקה ה-90 עם פנדל מוצלח.

משחקים נוספים:

דיז'ון - לוריין 0:2
לדיז'ון: גרגורי תיל (3), בריס ז'וביאל (88)

ניס - טולוז 1:1
לניס: אנתוני מונייה (31), לטולוז: אדריאן רגאטאן (90)

אז'קסיו - אוויאן 1:1
לאז'קסיו: פרדריק סמאריטנו (7). לאוויאן: קווין בריגו (75)

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully