וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס בופל: "אנחנו לא צריכים לשנות דבר במשחק שלנו"

קשר גנק מקווה שעזיבתו של ורקאוטרן לא תשפיע על קבוצתו בגומלין מול מכבי חיפה. המאמן הזמני פייר דנייה: "יש לחץ גדול"

שלושה ימים לפני משחק הגומלין הגורלי שלה מול מכבי חיפה בפלייאוף על ההעפלה לשלב הבתים בליגת האלופות, תתארח הערב (שבת) גנק אצל סרקל ברוז'. המאמן הזמני פייר דנייה, שהחליף את פרנקי ורקאוטרן אחרי המפגש הראשון מול האלופה הישראלית, יעמוד לראשונה על הקווים, וייאלץ להסתדר ללא הבלם טורבן יונלייט, וייתכן שגם ללא אליניב ברדה הפצוע.

"משחק טוב הערב יכול להעלות אותנו על המסלול הנכון לקראת הגומלין ביום שלישי, וצריך להתמקד בלנצח אותו ולא בלהעניק מנוחה לשחקן כזה או אחר", אמר דנייה בן ה-54, שמשמש כמאמן זמני בפעם השביעית בקריירה הארוכה שלו.

"ברור שאנחנו תחת לחץ גדול מאוד לעבור את חיפה ולהעפיל לשלב הבתים", הןסח, דנייה. "אבל אני מאמין שנעמוד בכך. אני זוכר שלפני שנתיים ידענו לפני גמר הגביע שהפסד יכול לגרום לנו נזק של 1.3 מיליון יורו, אבל עמדנו בלחץ וניצחנו".

תומאס בופל, הקשר שנכנס כמחליף בדקה ה-79 במשחק ברמת גן, התייחס לתצוגה החלשה של גנק מול הירוקים: "במחצית הראשונה הם היו יכולים להוביל 0:4 או 0:5, אבל לא ביצענו שום שינוי. למזלנו התוצאה הסבירה בסיום השכיחה את הפתיחה המביכה שלנו".

על עזיבתו של ורקאוטרן אמר הקשר הוותיק: "היה ברור שהוא יעזוב בזמן הקרוב, למרות שקיוונו שאולי הוא יישאר לגומלין. מעולם לא ראיתי דבר כזה, שמאמן עוזב במהלך מפגש כפול כל כך חשוב, אבל הוא כנראה לא היה מסוגל להישאר בסיטואציה הזו, וניכר היה שהוא נרגש כשהוא נפרד מאיתנו ואיחל לנו בהצלחה העונה".

בופל התייחס גם למינויו של דנייה כמאמן זמני לצד עוזר המאמן השני האנס ויסר ומאמן השוערים גאי מארטנס: "אנחנו כבר מכירים את דרכי האימון שלהם, והשגנו תוצאות טובות איתם ועם ורקאוטרן, כך שאנחנו לא צריכים לשנות דבר במשחק שלנו בעקבות עזיבתו".

מאור בוזגלו מצטרף לשגרירינו בבלגיה

  • עוד באותו נושא:
  • גנק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully