וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלם גנק צפוי להחמיץ את הגומלין מול מכבי חיפה

19.8.2011 / 23:24

יונלייט סובל מפציעה וייעדר, לעומתו אוגונג’ימי כנראה יהיה כשיר. ברדה בספק לסרקל ברוז’. 90 דקות למלול ב-1:1 של בירסחוט

בלם גנק טורבן יונלייט צפוי להחמיץ את משחק הגומלין בפלייאוף הצ'מפיונס מול מכבי חיפה ביום שלישי, לאחר ה-1:2 במשחק הראשון. השחקן בן ה-24 סובל מפציעה בשריר הירך האחורי ויחמיץ בוודאות את משחק הליגה מול סרקל ברוז' ביום שבת. עם זאת, בקבוצה יעשו מאמצים להכשירו ליום שלישי, אך כרגע נראה שהוא צפוי להחמיץ את המשחק.

המאמן הזמני פייר דנייה, עוזרו של פרנקי ורקאוטרן שינהל גם את המשחק מול מכבי חיפה, נשמע מודאג: "אין לנו הרבה אופציות למחליף. יונלייט בסימן שאלה גדול למשחק ביום שלישי". ככל הנראה, שחקן הרכש ז'רון סימאס שהגיע מקלאב ברוז', יערוך בכורה בקבוצה.

גם החלוץ הישראלי אליניב ברדה בספק גדול למשחק בברוז' בשבת בגלל פציעה קלה, אך הוא צפוי להיות כשיר למשחק מול הירוקים. בגנק הביעו אופטימיות גדולה לגבי חזרתו של החלוץ מרווין אוגונג'ימי לגומלין מול הירוקים. החלוץ שכבש אשתקד 15 שערי ליגה בעונת האליפות, ייעדר מהמשחק מול ברוז', אבל אמור לחזור להרכב מול חיפה, כמו גם שחקני ההגנה אנלה ואנתוני ואנדן בורה, שריצו עונש השעייה.

* בירסחוט סיימה את משחק החוץ שלה במחזור הרביעי בליגה הבלגית עם ליירסה בתיקו 1:1. המגן הישראלי דור מלול פתח בהרכב, בפעם הרביעית ברציפות, השלים 90 דקות ואף ספג כרטיס צהוב. לעומתו, החלוץ רועי דיין פתח על הספסל ולא נכנס.

ליאור רפאלוב לא יראה דשא שלושה מחזורים

ישראלים בבלגיה - יש לכם חבר חדש

שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully