וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא חיימוב: "אנחנו מצליחים, לא משנה מי יבוא לכאן"

19.8.2011 / 10:05

שוערה של מכבי תל אביב צבר ביטחון בעקבות הניצחון הגדול על פנאתינייקוס. פאביצ'ביץ' נפצע בשוק ומצבו עדיין לא ברור

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

אחרי שהביסה את פנאתינייקוס 0:3 בבלומפילד, מכבי תל אביב עשתה צעד ענק לעבר השתתפות בשלב הבתים היוקרתי של הליגה האירופית. ספק אם מישהו במועדון האמין ערב המשחק שזו תהיה תוצאת הסיום, שמעניקה לחבורה הצעירה והתוססת של מוטי איוניר, מקדמה משמעותית ביותר לקראת הגומלין באתונה ביום חמישי הבא. עוד קודם לכן מצפה לצהובים משחק הפתיחה בליגת העל, ביום ראשון, נגד הפועל פתח תקוה באצטדיון רמת גן.

עם שריקת הסיום, נשארו כל שחקני הקבוצה על כר הדשא, כשהם מקפידים לעבור בכל יציע ולהודות לאוהדים על תצוגת עידוד נפלאה ומרגשת במשך המשחק. השחקנים הצהובים וגם אנשי הצוות המקצועי התקבלו באהבה, בשירים וחיבוקים בכל יציע אליו הגיעו, כאשר גם האוהדים הצהובים נותרו דקות ארוכות ביציעים, חלקם אוחזים את ראשם כלא מאמינים, לאחר התצוגה המדהימה שראו על הדשא. שחקני הקבוצה ענדו אמש סרטים שחורים כאות הזדהות עם הפיגועים בדרום הארץ.

הצהובים נראו במיטבם במיוחד במהלך המחצית השניה כאשר מעל כולם בלטו אלירן עטר שכבש צמד והיה פעיל מאוד בהתקפת הקבוצה, הקשר דור מיכה שחגג וריחף באגף שמאל של הקישור והמגן עומר ורד שפשוט הציג משחק נפלא בעמדת המגן הימני ושיתק כמעט לחלוטין את סבסטיאן לטו, חלוצה הארגנטינאי של פאו. גם מוסא קונאטה שכבש את השער הראשון, משה לוגסי וגיא חיימוב קיבלו מילים טובות ומחמאות בסיום המשחק.

במכבי יערכו הבוקר (שישי) מסדר פצועים כדי לראות מי מהשחקנים לא יהיה כשיר למשחק נגד הפועל פתח תקוה ביום ראשון. בכל מקרה נראה שהמאמן מוטי איוניר יאלץ לתת מנוחה למספר שחקנים, לקראת היציאה לגומלין בשבוע הבא באתונה. הבלם סאבו פאביצ'ביץ' סיים את עשר הדקות האחרונות כשהוא בקושי דורך על הרגל, כתוצאה מכניסה חזקה שספג באיזור השוק. בסביבות הדקה ה-83 סימן פאביצ'ביץ' למאמן כי אינו מסוגל להמשיך וביקש לצאת, אולם איוניר הזכיר לו שמכבי כבר ערכה את כל שלושת החילופים והמונטנגרי נשאר עד הסיום על כר הדשא. היום יעבור הבלם בדיקה לאבחון חומרת הפציעה. גם הקשר דור מיכה שהיה ללא ספק אחד המצטיינים במגרש, סיים את המשחק עם פציעה כתוצאה מהתכווצות שרירים ממנה סבל במהלך המחצית השניה. החלוץ מואנס דאבור נפצע קלות באיזור הברך, על סף סיום המחצית הראשונה וגם הוא יבדק במהלך היום. בשלב זה ממתין הבעלים מיטש גולדהאר עם כל הנוגע לתוכניות לחזק את הקבוצה ובמידה והקבוצה תעלה לשלב הבתים, תתחזק הקבוצה מעבר למה שמתוכנן כעת.

מוטי איוניר: "זו חוויה של פעם בחיים"

"חבורת קומנדו צהובה שטפה את הדשא"

"אני חושב שהיתה כאן תצוגת כדורגל מדהימה", אמר השוער גיא חיימוב, שהפגין משחק מצוין ועמד במשימתו החשובה לשמור על רשת נקייה לקראת הגומלין באתונה. "נדע בשבוע הבא אם התוצאה הזו (0:3) תספיק לנו בגומלין. זה הולך להיות משחק מאוד קשה באתונה, אבל הצוות המקצועי יכין אותנו כמו שצריך ויהיה בסדר. זו לא תצוגה ראשונה שלנו העונה. גם במשחק הקודם נגד הבוסנים נתנו תצוגה ואנחנו משתדלים ממשחק למשחק לשחק יותר זמן של כדורגל טוב וחיובי. אני שמח שכל הקהל הגדול שהגיע לבלומפילד נהנה ואני מקווה שזה יימשך".

הצהובים גברו אמש על קבוצה יוונית גדולה שנפלה ממוקדמות ליגת האלופות וחיימוב נשאל האם מדובר בסוג של הצהרה מצד מכבי לקראת המשך העונה: "אני לא יודע אם זו הצהרה, אבל אני חושב שלא משנה מי בא מולנו אנחנו רוצים קודם כל לנצח ולתת לקהל הנפלא הזה להנות. אני שמח שאנחנו מצליחים ולא משנה מי הקבוצה שבאה לכאן, אני באמת מקווה שזה ימשיך ככה.

"כשאתה בא למשחק כזה מול פאנתינייקוס אתה לא מתעסק בלהאמין או לא להאמין. אתה קודם כל רוצה לשחק טוב ולא לספוג שזה הדבר הכי חשוב מבחינתנו במשחק ראשון בבית. אז מהבחינה הזו עשינו את זה, כל השאר זה בונוס. הגולים זה בונוס וזה נותן לנו מקדמה חשובה לקראת השבוע הבא".

חיימוב מודע לציפיות שיהיו כעת מהקבוצה בעקבות הניצחון הענק נגד היוונים: "אני חושב שציפיות זה משהו שאם אתה לוקח אותו בצורה חיובית, זה טוב. אבל גם בתחילת השנה היו כאן ציפיות ומכבי תל אביב זה מועדון ענק, גם עם סגל הכי צעיר תמיד רוצים לשאוף הכי גבוה. אני מקווה שאנחנו ניתן לקהל את הדבר הזה. אני עדין לא חושב על היריבות בשלב הבתים, יש לי משחק ליגה ביום ראשון וזה הכי חשוב כרגע".

"מדהים מה שהיה כאן על המגרש", אמר אחד משחקני הקבוצה בסיום המשחק. "התנפלנו עליהם מההתחלה והם לא ידעו מה לעשות. היה לנו מזל שלא ספגנו בהתחלה, אבל מאמצע המחצית הראשונה ועד הסיום לא השארנו לפאנתינייקוס שום סיכוי. ראינו כאן חבורת קומנדו צהובה ששטפה את הדשא. זו התרגשות גדולה מאוד, הקהל היה מדהים, לקראת סוף המשחק לא רצינו שזה יגמר. אנחנו חייבים לגמור את העבודה באתונה אבל עוד קודם לכן יש לנו משחק ליגה לא פחות חשוב נגד הפועל פתח תקוה ביום ראשון", הוסיף השחקן.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully