וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: "מסי הציל את הכדורגל"

בספרד מהללים את הכוכב ש"הפך שדה קרב לחגיגה של כדורגל". צ'אבי לא נרגע: "המראה שלהם מצער, אפילו פתטי"

רויטרס

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינשטוק

הקלאסיקו הספרדי ממשיך לעורר סערה בספרד. התגובות הן לא רק בגלל המשחק המצוין, שבו ניצחה ברצלונה 2:3 בזכות שער דרמטי נפלא של ליאונל מסי בדקות האחרונות - אלא בעיקר בעקבות המהומה האלימה בסיום.

"אל מונדו דפורטיבו" הציג תמונה גדולה של שחקני ברצלונה חוגגים, עם הכותרת "הטובים תמיד מנצחים". אתר "ספורט" החשוב יצא בכותרת שטוענת כי "מסי הציל את הכדורגל", שם נטען ש"הוא הפך שדה קרב לחגיגה של כדורגל". ב"מארקה" סיכמו בפשטות: "סופר מסי הכריע את הסופר קופה".

שחקן ברצלונה ליאונל מסי חוגג שער. רויטרס
אתם לא מתפלאים בטח מזה שהוא זכה למירב התשבוחות. מסי/רויטרס

עיקר תשומת הלב הייתה לז'וזה מוריניו. לא רק הדברים של ג'רארד פיקה על כך ש"מוריניו הורס את הכדורגל הספרדי", אלא בעיקר תמונות שלו שולח במכוון אצבע לעינו של עוזר מאמן ברצלונה טיטו וילאנובה.

צ'אבי יצא במתקפה נגד מרסלו, ומחה על זה ששחקני ריאל לא נשארו על הדשא לטקס הנפת הגביע של בארסה. "המראה של ריאל מדריד עכשיו הוא מצער, אפילו פתטי", אמר הקשר, "התמונות מדברות בעד עצמן. זה לא תואם את הסטנדרטים של המועדון. אנחנו היינו על המגרש כשריאל זכתה בגביע. הם היו צריכים להיות פה עכשיו. הם לא נתנו לנו לשחק, הם פשוט באו לבעוט ולחפש מריבות. אנחנו מאמינים בצדק, וזה מה שנעשה היום".

על מרסלו אמר צ'אבי: "אתה יכול להגיע לכאן ולשחק בצורה אגרסיבית, אבל מרסלו ממש ניסה לפגוע בססק. אותו דבר אפשר להגיד על פפה. זה מעורר רחמים. חבל מאוד מבחינת הכדורגל שהם לא נענשים. בנוסף על זה, בסוף הם עוד מוחים בסוף".

קרלס וילארובי, סגן הנשיא, המשיך את המגמה של פיקה, ואמר: "אני חייב להסכים, מוריניו הוא אכן פגע בכדורגל הספרדי. מישהו חייב לטפל בתופעה הזאת". עוד הוא הוסיף כי "מהמקום שבו ישבתי ביציע, ראיתי בבירור שמוריניו מורה לשחקנים שלו לרדת מהדשא ולא להיות בטקס. אני בטוח שריאל, כמועדון, לא יכולה להמשיך לתמוך בהתנהגות של מוריניו".

אגב, יכול להיות שחלק מהמתיחות בין הצדדים היא בעקבות דבריה של לאריסה ריקלמה, שטענה ש"גווארדיולה הרבה יותר סקסי ממוריניו".

בצד של מדריד העדיפו להוריד מעט פרופיל. "אי אפשר להאשים אף אחד בריאל מדריד על מה שקרה שם", התייחס סרחיו ראמוס למהומה, "בסופו של דבר, הייתה לנו גישה נכונה והראינו את זה על הדשא, גם בברנבאו וגם בקאמפ נואו. המהומה בסיום? זה לא היה שונה ממה שראיתי במשחקים הקודמים בין הקבוצות. זה היה משחק אינטנסיבי".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully