וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד פיקה: "מוריניו הורס את הכדורגל הספרדי"

ג'רארד פיקה סבור שמאמן ריאל מדריד אחראי לסערה בקאמפ נואו. מוריניו, שצולם צובט את עוזר המאמן: "הם נפלו מכל נגיעה"

אימג'בנק GettyImages

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינשטוק

כצפוי, גם אתמול (רביעי) קיבלנו קלאסיקו סוער. ברצלונה גברה על ריאל מדריד 2:3 בעוד משחק איכותי ומותח במסגרת הגומלין של הסופרקופה, השלימה ניצחון 4:5 בסיכום שני המשחקים, והכל בזכות שער אדיר של ליאונל מסי לפני הסיום שהעניק לבלאוגראנה עוד תואר, ושוב הוא מתוק.

אך כמובן שהמשחק לא יכול להסתיים בשלום. ממש לפני השריקה לסיום מרסלו ביצע עבירה גסה ואלימה על ססק פברגאס ממש ליד הספסלים של שתי הקבוצות, וקיבל כרטיס אדום. העבירה הלהיטה את שני הספסלים, ובין השחקנים התפתחה מהומה, כשגם מסוט אוזיל וגם דויד וייה ספגו אדומים והורחקו.

ג'רארד פיקה יודע מי אשם בתקרית. "ז'וזה מוריניו הורס את הכדורגל הספרדי", טוען פיקה, "אם אנשים מחפשים את האשמים למהומות, הם מגיעים ממדריד. מישהו צריך לבחון טוב את הקלטת המשחק, ולהחליט מי אשם".

מוריניו: "מביאי הכדורים התחבאו"

כזכור, גם בעונה שעברה התלהטו הרוחות בין שתי הקבוצות, וגם אז מוריניו התלונן על השיפוט בעוד בבארסה התלוננו על אגרסיביות יתר מצד הלבנים. "קיווינו שביום שאחרי המשחק כולם ידברו על כדורגל, ולא על מהומות", אמר פיקה, "זו לא הפעם הראשונה שזה קורה. אלה תמיד אותם אנשים. מישהו צריך לטפל בזה".

מנגד, מוריניו האשים את שחקני ברצלונה בהצגות, ועל כך שהם נופלים לדשא בצורה קלה מדי. "מרסלו קיבל כרטיס אדום, כי כולם יודעים מה קורה אחרי שמתקלים באזורים מסוימים על הדשא", אמר מוריניו, כשהוא כמובן מתכוון לאזור שליד הספסל של ברצלונה, שם קפצו בזעם כל אנשי המארחת.

"היה משחק מצוין מהדקה הראשונה ועד הדקה האחרונה", המשיך הפורטוגלי, "אבל מפתיחת המחצית השנייה, ואני לא מבקר כי אני יודע שאנשים מתנהגים ככה לפעמים, מביאי הכדורים החביאו את הכדורים כשבארסה הוליכה 1:2. זה בדרך כלל קורה לקבוצות קטנות כשהן מתחילות להתקשות".

במהלך המהומה, מצלמות הטלוויזיה קלטו את מוריניו שולח ספק לטיפה ספק צביטה לעבר עוזר מאמן ברצלונה, טיטו וילאנובה. כשנשאל לגבי זה אמר מוריניו: "הייתי מנומס ושיחקתי כמו גבר, ולא נפלתי על הדשא בכל נגיעה. אני לא יודע מי זה וילאנובה".

פפ גווארדיולה הגיב ואמר: "התמונות מדברות בעד עצמן. הדבר הזה ייגמר רע אם לא יעצרו את זה בקרוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"גם מסי עדיין לא בכושר"

בנוגע למשחק אמר גווארדיולה: "חייבים להחמיא לשחקנים, שנתנו מאמץ גדול. חסרו לנו שחקנים, ואנחנו רחוקים מכושר שיא. גם מסי עדיין לא בכושר גבוה. צריך לברך את השחקנים על האופי שהוכיחו".

מוריניו הוסיף ש"יהיה צבוע מבחינתנו להגיד שלא אכפת לנו להפסיד את התואר הזה. זה גביע קטן, אבל אנחנו לא שמחים שאיבדנו אותו. מה שכן משמח אותנו זו ההתקדמות של הקבוצה. היינו פנטסטיים".

ססק פברגאס התייחס להופעת הבכורה שלו: "אני מאוד שמח. זה נהדר לפתוח ככה, עם ניצחון חשוב כזה". בנוגע לאווירה בקלאסיקו אמר ססק: "כדורגל הוא עולם תחרותי, מדובר פה בשתיים מהקבוצות הטובות בעולם, והיריבות ביניהן היא נהדרת. דברים כאלה קורים בכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully