וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: קונאטה בהרכב במקום קולאוטי

18.8.2011 / 14:38

מוטי איוניר החליט לעלות עם החלוץ הצעיר מול פנאתינייקוס (20:30, ספורט1). פאביצ'ביץ' יפתח כמגן שמאלי, ייני כבלם

שנה אחרי שפגשו את פריס סן ז'רמן הצרפתית והודחו בשלב הפלייאוף של הליגה האירופאית, תינתן הערב (חמישי) הזדמנות נוספת למכבי תל אביב להעפיל לשלב הבתים של המפעל (20:30, ספורט1). כל ההכנות הסתיימו כמעט לחלוטין, והערב גם פרסם מוטי איוניר את ההרכב הפותח. המאמן החליט להציב את סאבו פאביצ'ביץ' בעמדת המגן השמאלי, כאשר שרן ייני יפתח כבלם. בהתקפה הועדף בסופו של דבר מוסא קונאטה על חשבון רוברטו קולאוטי, ויתפקד לצד אלירן עטר ומואנס דאבור. האריס מדוניאנין ימתין על הספסל.

הקשר הפצוע גיז'רמו ישראלביץ' והמגן המוצהב יואב זיו לא ייכללו בסגל למשחק, וכמוהם גם גל אלברמן (בפעם השניה ברציפות) ודיא סבע. ברק יצחקי לא נמצא אף הוא בסגל בשל וירוס שתקף אותו הבוקר. היום הוא צייץ בטוויטר: "איזה דיכאון, התעוררתי עם כאבי בטן, לצערי אני לא בסגל היום. בהצלחה לחברים, אני ביציע מחזיק אצבעות. יאללה מכבי!!".

בצוות המקצועי הדגישו בפני השחקנים את החשיבות שלא לספוג שער בבית, וזאת בכדי לצאת עם סיכויים טובים יותר לגומלין באתונה בשבוע הבא. נושא נוסף אותו ידגישו בקבוצה הוא הניסיון להבקיע שער מוקדם, בכדי להלחיץ את היוונים וגם בתקווה להכניס את הקהל לטירוף, כאשר בלומפילד צפוי להיות כמעט מלא הערב בכ-13 אלף צהובים, שצפויים לתת דחיפה חזקה מהיציעים. כל 900 הכרטיסים שהופשרו אמש למשחק בשער 7 אזלו לאחר שעה של מכירה.

עוד לפני שריקת הפתיחה מתכננים במכבי הפנינג אוהדים. בכניסה לאיצטדיון ימתינו מאפרות, וביציעים יחלקו נציגי המועדון בלונים ואביזרי עידוד נוספים. מכבי תל אביב מזמינה את אוהדי הקבוצה להצטלם במהלך המשחק ולהעלות את התמונות לדף הפייסבוק של המועדון. עשר התמונות הצבעוניות ביותר, שיניבו את מספר ה"לייקים" הגדול ביותר, יזכו את בעליהן בכרטיס כניסה זוגי לאחד ממשחקי הבית של מכבי תל אביב.

הרכב משוער: גיא חיימוב, עומר ורד, ניבאלדו, שרן ייני, סאבו פאביצ'ביץ', רפי דהן, משה לוגסי, דור מיכה, מואנס דאבור, מוסא קונאטה, אלירן עטר.

(עדכון ראשון: 11:00)

מוטי איוניר: "לעלות לשלב הבתים יהיה הישג אדיר"

מכבי תל אביב: ההחלטה בנושא בוזגלו רק בשבוע הבא

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully