וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ההחלטה בנושא בוזגלו רק בשבוע הבא

17.8.2011 / 20:49

אחרי שעות ארוכות הסתיים שלב העדויות של הצדדים במסגרת הליך הבוררות. סטנדרד ליאז' שוב פנתה למכבי בעניין השחקן

קובי אליהו

מאור בוזגלו נגד מכבי תל אביב: טייק טו. הדיון השני בבוררות של קשר הקבוצה נגד הצהובים נערך היום (רביעי) במשרדו של הבורר עו"ד חנוך קינן במשך שעות ארוכות, כאשר בסיומו הודיע קינן שההחלטה הסופית שלו תינתן רק בשבוע הבא, כנראה בתחילתו.

מצד הקבוצה הופיעו לדיון היועץ המשפטי מורן מאירי בליווי מספר עורכי דין נוספים. מצידו של בוזגלו הופיעו עו"ד יוסי גייר, השחקן ואביו. כשעה לאחר מכן הגיעו גם מאמן מכבי תל אביב מוטי איוניר, עוזרו קובי אלפסי, נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס ומנהלה של מכבי תל אביב אבנר טוויטו. בדיון נוכח גם עורך הדין יפתח אבן עזרא, נציג ההתאחדות לכדורגל. על פי הנוהל בדיון מהסוג הזה, הוצגו במהלכו הוכחות מצד שני הצדדים בפני הבורר, וזו הסיבה שהשחקן עצמו הגיע בדיון כדי להשיב על הטענות נגדו.

לאחר כשעה וחצי הסתיימה עדותו של מאור בוזגלו. במהלך עדותו הוא נשאל שאלות על ידי פרקליטי מכבי תל אביב, על ידי עורכי דינו שלו וכמובן על ידי הבורר. בסיום יצאו הצדדים להפסקה, שלאחריה איוניר נתן את עדותו ומיד לאחר מכן הוכנס יעקב בוזגלו, כדי למסור את גרסתו לאירועים.

הצדדים עצמם נראו מחויכים עם כניסתם לדיון, אבל הקשר היה נראה מתוח בתחילתו. הבורר אמר לאנשי התקשורת בצאתם: "יש לכם זמן, תעבירו אותו בקניון". ברגע שהחלה עדותו של מאור בוזגלו, התבקש אביו לעזוב את החדר.

בשל העובדה שהצדדים לא הגיעו לפשרה על תג המחיר של כרטיסו של בוזגלו, צפוי כעת הבורר להכריע האם התביעה של משפחת בוזגלו לקבל שחרור בחינם ופיצוי כספי בסך מיליון דולר מתקבלת או נדחית על הסף. קיימת גם אפשרות קלושה שבמסגרתה יקבע הבורר בעצמו את תג המחיר של בוזגלו.

התקרבות בין סטנדרד ליאז' ומכבי תל אביב לגבי בוזגלו

אחרי הדיון הראשון בבוררות, ערך בוזגלו אימון יחד עם כל הקבוצה, לראשונה מאז שביקש להתאמן עם קבוצת המושאלים לפני כחודש. במסגרת הטוויטר האישי שלו, השיב בוזגלו לשאלת מעריצים האם יישאר במכבי תל אביב, והשיב: "לא נראה לי. אתם הייתם נשארים בעבודה שהשפילה אתכם וזרקה אתכם בפומבי? אני עדיין שחקן של מכבי ובהליך של בוררות. האופציה הראשונה שלי היא לצאת לאירופה".

בתוך כך, בוזגלו עדיין מחוזר על ידי הקבוצה הבלגית סטנדרד ליאז', שפנתה שוב למכבי בעניינו. נראה כי בין שני הצדדים חלה התקרבות אולם מסתמן כי הדברים לא יצאו לפועל לפני פסק הבורר שיינתן ביום ראשון. כמו כן, גם אם הקבוצות תגענה ביניהן לסיכום, הרי שעדיין נותרו פערים בין השחקן עצמו לבלגים, אולם הם כבר הגיעו בעבר להבנות עקרוניות מה שיכול להאיץ עסקה מסוג זה. כזכור, לפני מספר שבועות בוזגלו טס ונפגש עם ראשי המועדון הבלגי.


דיווח: מאור בוזגלו מועמד לסטנדרד ליאז'

(עדכון ראשון: 14:58)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully