וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביב לימונד חתם בעירוני אשקלון

17.8.2011 / 22:04

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, הקבוצה מהדרום החתימה לשנתיים את הגארד שקלע 10.2 נק' במדי מנורקה

בהמשך לפרסום בתחילת השבוע בוואלה! ספורט על כך שרביב לימונד סיכם בעירוני אשקלון, הודיעה הערב (רביעי) הקבוצה הדרומית על החתמתו הרשמית של לימונד. מדובר באחת ההחתמות המשמעותיות של הקיץ בכדורסל הישראלי, ובהחלט מהווה הצהרת כוונות מצידה של אשקלון לקראת העונה הקרובה. לימונד (27) חתם על חוזה לשתי עונות כאשר בעונה השניה בלבד הוא יוכל לצאת מהחוזה כדי לשחק בקבוצה באירופה.

לימונד שיחק בעונה שעברה במנורקה בליגה הספרדית שירדה בסיום העונה לליגה השניה, וסיים עם ממוצעים 10.2 נקודות, 2.7 אססיטים ו-2.1 ריבאונדים בממוצע למשחק. עונת השיא שלו היתה ב-2006/7 במדי עירוני נהריה, אז קלע 15.0 נקודות, לקח 3.1 ריבאונדים ומסר 5 אסיסטים בממוצע למשחק שהעניקו לו את תואר הישראלי המצטיין בליגה. הקיץ זומן לסגל נבחרת ישראל לקראת היורובאסקט, אך לאחר שהבין כי הוא צפוי להיחתך מהסגל, פרש לימונד ביוזמתו.

לימונד מצטרף לניב ברקוביץ', דווין מיטשל, עמית שמחון, יוני ניר, דרל האריס, מרקו קילינגסוורת' ושני השחקנים המקומיים אחיעד בוקרה ודודו שמריז. לסגל יצורף עוד שחקן זר. סגל בהחלט חזק שצריך להתמודד על כניסה לפיינל פור. בימים הקרובים יתקיימו מבחנים לשחקנים מאשקלון ומאיזור הדרום כדי להשלים את הסגל.

לידיעה הראשונית על צירופו של לימונד לאשקלון

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully