וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני אשקלון: רביב לימונד סיכם בקבוצה

16.8.2011 / 16:19

שחקנה של מנורקה צפוי לחזור לישראל לאחר סיכום כספי עם הקבוצה הדרומית, ואמור לחתום בקרוב על החוזה בקבוצה

רביב לימונד קרוב מאוד לחזרה לליגת העל, לאחר שסיכם בעירוני אשקלון ואמור לחתום על החוזה. אשקלון פנתה ללימונד עוד בשבוע שעבר, והשחקן העביר לקבוצה הצעה נגדית שהייתה גבוהה. שני הצדדים הגיעו לבסוף לסיכום על שכרו של השחקן, אך לאחר מכן עלו מספר סוגיות בהקשר להסכם שמונעות בשלב זה את הסיכום הסופי והגעתו של לימונד לאשקלון.

לימונד (27, 1.92), בוגר מחלקת הנוער של ברק נתניה, החל את הקריירה המקצוענית שלו בגיל 18 בעירוני רמת גן, ובאמצע העונה השנייה שלו בקבוצה, בעוד רמת גן מתפרקת כלכלית, עבר להפועל ירושלים, במדיה שיחק שנתיים וחצי. בעונת 2006/7 רשם לימונד עונת פריצה בעירוני נהריה, שזיכתה אותו בחוזה בצרפת במדי לה מאן, ואף ב-10 משחקים ביורוליג.

ב-2008/9 חזר לנהריה, אך הקבוצה התמוטטה באמצע העונה והשחקן מצא את עצמו במכבי תל אביב של פיני גרשון, שם בילה בעיקר על הספסל. בעונה החולפת החליט לימונד לנסות את מזלו שוב באירופה, הפעם במנורקה הספרדית, וירד עם הקבוצה לליגה השנייה ורשם 10.3 נקודות, 2.7 ריבאונדים ו-2 אסיסטים בממוצע למשחק. הקיץ, כזכור, החליט לפרוש במפתיע מנבחרת ישראל לאחר שלטענתו לא קיבל הזדמנות ראויה.

עד כה החתימה הקרובה של אריק אלפסי את הישראלים יוני ניר, ניב ברקוביץ', עמית שמחון, דודו שמריז ואחיעד בוקרא והזרים דארל האריס שהגיע מפולין, ודווין מיטשל ומרקו קילינגסוורת' שכיכבו בשנתיים האחרונות בליגת העל. באשקלון מחפשים רכז זר נוסף על מנת להשלים את הסגל.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully