וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני אשקלון הגישה הצעה לרביב לימונד

13.8.2011 / 13:26

לאחר סירובו של אפיק ניסים, הגארד קיבל הצעה, שהוגדרה כ"חלומית" על ידי אנשי המועדון, והוא אמור להשיב עליה עד שני

אחרי לא מעט החתמות מפתיעות העונה בליגת העל, מסתמן שגם עירוני אשקלון לא מתכוונת לוותר על ההפתעה שלה. הקבוצה של אריק אלפסי פנתה במהלך השבוע שעבר לגארד רביב לימונד שאמור להחזיר לה תשובה עד יום שני, כשההצעה הכספית שהונחה בפניו הוגדרה על ידי אנשי הקבוצה כ"חלומית ברמה של אשקלון". הקבוצה הדרומית פנתה ללימונד אחרי שאפיק ניסים דחה הצעה שהוגשה בפניו.

לימונד (27, 1.92), בוגר מחלקת הנוער של ברק נתניה, החל את הקריירה המקצוענית שלו בגיל 18 בעירוני רמת גן, ובאמצע העונה השנייה שלו בקבוצה, בעוד רמת גן מתפרקת כלכלית, עבר להפועל ירושלים, במדיה שיחק שנתיים וחצי. בעונת 2006/7 רשם לימונד עונת פריצה בעירוני נהריה, שזיכתה אותו בחוזה בצרפת במדי לה מאן, ואף ב-10 משחקים ביורוליג.

לימונד חזר בעונת 2008/9 לנהריה, אך הקבוצה התמוטטה באמצע העונה והשחקן מצא את עצמו במכבי תל אביב של פיני גרשון, שם בילה בעיקר על הספסל. העונה החליט לימונד לנסות את מזלו שוב באירופה, הפעם במנורקה הספרדית, ירד עם הקבוצה לליגה השנייה ורשם 10.3 נקודות, 2.7 ריבאונדים ו-2 אסיסטים בממוצע למשחק. הקיץ, כזכור, החליט לפרוש במפתיע מנבחרת ישראל לאחר שלטענתו לא קיבל הזדמנות ראויה.

עד כה החתימה הקבוצה של אריק אלפסי את יוני ניר, ניב ברקוביץ' ועמית שמחון כישראלים מובילים, ולצידם שלושה זרים – מרקו קילינגסוורת' ודווין מיטשל ששיחקו בשנתיים האחרונות בישראל, ודארל האריס שהגיע מהליגה הפולנית. את הסגל אמורים להשלים שני האשקלונים הצעירים דודו שמריז ואחיעד בוקרא.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully