וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביב לימונד החליט לעזוב את סגל הנבחרת

28.7.2011 / 12:38

שחקנה של מנורקה לא מרוצה ממעמדו, וכשהבין שקיים סיכוי שלא ייכלל בסגל הסופי לאליפות אירופה בחר לפרוש מהקמפיין

רביב לימונד, שחקנה של מנורקה הספרדית בעונה שעברה, הודיע היום (חמישי) למאמן נבחרת ישראל אריק שיבק לפני אימון הבוקר כי החליט לעזוב את הנבחרת לקמפיין הקרוב. ההחלטה של לימונד הגיעה לאחר שהשחקן לא היה מרוצה ממעמדו בתקופה האחרונה, במיוחד לאור העונה הטובה שרשם באופן אישי בליגה הספרדית, וההחלטה נפלה עוד לפני אימון הפתיחה. לימונד החליט לבדוק בכמה אימונים האם יהיה שינוי במעמדו, וכשהבין שקיים סיכוי שלא יהיה בסגל הסופי, החליט לפרוש מהנבחרת לקמפיין הקרוב.

מה שהוביל בין היתר לעזיבתו של לימונד הוא הקמפיין האחרון של הנבחרת בו הגיע השחקן כאחד המובילים בנבחרת ישראל אך דווקא אז לא קיבל את ההזדמנות מהמאמן הלאומי, שנחשב לאחד המאמנים שמעריכים יותר את לימונד. בין השניים אף התחרשה תקרית במהלך טורניר ההכנה בשנה שעברה בהדר יוסף, במהלכה העיר לימונד לשיבק על דקות המשחק המועטות שלו בנבחרת, ומאמן הנבחרת בחר לא לעבור על כך לסדר היום. בסופו של דבר לובנו העניינים ביניהם ולימונד שותף רק בחמישה משחקים מתוך עשרה ותרם בהם רק 2.4 נקודות ו-1.6 ריבאונדים בממוצע למשחק.

מאיגוד הכדורסל נמסר בתגובה: "רביב לימונד פנה הבוקר למאמן הנבחרת אריק שיבק וביקש להשתחרר מהנבחרת, כל זאת לאחר שני אימונים בלבד. לטעתו, המאמן קיבל כבר את ההחלטה לגביו. אריק שיבק הבהיר ללימונד כי ההחלטה בעניין טרם התקבלה וכי לימונד מקבל את הצ'אנס כפי שמקבלים כל השחקנים במעמדו. לימונד עמד על דעתו ושוחרר מהנבחרת לבקשתו".

אריק שיבק מסמן מטרות לקמפיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully