וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייטור קראנקה: ”אם נשחק כמו ביום ראשון, ננצח ונזכה"

עוזר מאמן ריאל מדריד מאמין שהיא יכולה לגבור על ברצלונה בקאמפ נואו ולהניף תואר ראשון העונה (23:50, ספורט 1 ו-HD)

אחרי המשחק הראשון בין ברצלונה וריאל מדריד במסגרת הסופרקופה הספרדי, שהסתיים ב-2:2 מצוין, תתייצבנה בלילה שבין רביעי לחמישי (00:00 ספורט1 ו-HD) שתי היריבות הגדולות למערכה השנייה במאבק של תחילת העונה, לפני פתיחת הליגה הספרדית ביום שבת. האם ז'וזה מוריניו ישיג ניצחון ראשון בקריירה בקאמפ נואו?

מי שצפוי לתפוס את מירב תשומת הלב במדי הקבוצה המארחת, הוא ההחתמה הטרייה ססק פברגאס, שעשוי, כפי שרמז מאמן הבלאוגרנה פפ גווארדיולה במסיבת העיתונאים לפני המשחק, לקבל את טעימת הקלאסיקו הראשונה שלו: "ססק התאמן בצורה טובה. הוא בטוח יהיה בסגל. הוא מכיר את רוב השחקנים ומשחק כדורגל טוב. יש לו מסירות עומק, הוא יודע להיכנס לרחבה, בקיצור, משחק טוב מאוד". מי שעוד עשוי לפתוח אחרי שעלה מהספסל ביום ראשון הוא הבלם ג'רארד פיקה, שמחלים מפציעה.

מאמנה של ברצלונה, שיוכל לעבור את יוהאן קרויף בעזרת זכייה בתואר 11, התייחס במסיבת העיתונאים ליכולת אותה הפגינה קבוצתו ביום ראשון: "אם המשחק היה עוד שלושה שבועות, הכל היה אחרת. נראה שאנחנו נצטרך לשחק יותר טוב מאשר במדריד כדי לקחת את הגביע". המאמן הוסיף: "לפני שלושה ימים הם היו יותר טובים. אנחנו השתפרנו מאז, אבל אני חושב שהם עדיין חזקים יותר. אבל זה משחק ביתי שלנו. למזלנו השגנו תוצאה טובה במשחק הראשון, אבל אני עדיין דואג לגבי כל דבר שקשור לריאל".

בריאל יש רק מישהו אחד שתופס את תשומת הלב, וזה המאמן מוריניו, שבחר שלא להופיע למסיבת העיתונאים אחרי המשחק ביום ראשון ושלח במקומו את עוזרו אייטור קראנקה. ובכן, גם במסיבת העיתונאים שלפני המשחק, החליט מוריניו לתת לקראנקה לעמוד בפני שאלות העיתונאים. קראנקה אמר: "לא משנה לנו מי ישחק בברצלונה, אלא רק איך אנחנו נשחק. אם נציג את אותה יכולת כמו ביום ראשון, ננצח ונזכה".

קראנקה סירב לתת פרטים לגבי ה-11 הפותחים: "יהיו שינויים. אנחנו יודעים מי יפתח, אבל אנחנו לא הולכים לגלות". קראנקה הגן גם על פפה, בעקבות התלונות עליו מצד היריבה: "כל מי שמכיר את פפה יודע איזה מן שחקן הוא. אחד שמשחק בצורה אינטנסיבית, וחשוב לנו שיהיו לנו שחקנים עם סגנון כזה".


ליגה ספרדית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully