וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשון לציון: שלח לי שקט טוב מוגן

איתן שלום

15.8.2011 / 16:37

להפועל ראשון לציון יש הזדמנות לתקוע יתד בליגת העל. איתן שלום חושב שעם שקט תעשייתי, הקבוצה לא תיקלע למאבקי הירידה

מאמן: ניסן יחזקאל

מקום בטבלה בחמש השנים האחרונות: עלו מהליגה הלאומית.

באו: אוהד כהן, אסי בלדוט, אלביס משיץ', סינדו דוסו, עמירן שקלים, ריף מסיקה, דור הלוי.

הלכו: מאיר כהן, אייל נוביק, רובי רגב, אביעד דנן, קובי קלטמן, איסלאם כנען, יוסי זאנה, אורי זוזוט, רודג'רס קולה, רן יצחק.

סיבות לאופטימיות

ראשון לציון היא קבוצה צעירה ורעננה שעלתה ליגה ויש לה המון התלהבות. גם הקהל מתחיל לחזור כי הקבוצה מתחדשת וחזרה לליגת העל. ההתלהבות והקהל יכולים לעזור לקבוצה בעונה הראשונה שלה בליגת העל מזה המון שנים. יש בראשון גם מאמן צעיר ורעב להצלחות ואני מעריך שהוא גם הביא שחקנים טובים.

סיבות לדאגה

האצטדיון בראשון לציון הוא מגרש שאף פעם לא היה ביתי וזה קצת מדאיג אותי. זה מגרש שלא מביא נקודות וזה יכול להיות בעוכרי הקבוצה. הוא לא כמו מגרש הפחים הישן שבו שיחקנו, שקבוצות לא היו מוציאות בו נקודות. האצטדיון החדש כמעט ולא מביא נקודות ונגד הגדולות אפילו תיקו ייחשב להישג.

הברומטר

השוער אוהד כהן - בכל סיטואציה, בכל מסגרת, לדעתי השוער של הקבוצה הוא אחד מהדברים החשובים, לדעתי אפילו 50 אחוז מהקבוצה - ראה מקרה הפועל תל אביב עם וינסנט אניימה. שוער הוא מאוד משמעותי בקבוצת כדורגל, אבל עדין אי אפשר להפיל את התיק על השוער כי יש קבוצה שלמה לפניו. כולם צריכים לעבוד קשה מאוד בכדי להצליח. כל אחד ואחד בקבוצה יצטרך להביא את התרומה שלו להצלחה כי גם הנסיון של השחקנים הוותיקים לפעמים לא עוזר. יכול להיות שלא יהיה שחקן אחד דומיננטי אלא דווקא הקבוצה עצמה - כקבוצה - היא המתכון להצלחה וזה הסיכוי היחידי שלהם לעשות עונה טובה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מעמד המאמן

ניסן יחזקאל הוא מאמן צעיר שרעב להצלחות. על פניו הוא רשם הצלחה מרשימה בשנתיים האחרונות, ועשה דרך מאוד מרשימה עם ראשון לציון בשלוש השנים האחרונות. אין חוכמות בדברים האלה. עכשיו זו ליגה שונה אבל אני לא חושב שזה מבחן בשבילו. אם תתן לו את מכבי חיפה, הפועל תל אביב או מכבי תל אביב זה יהיה מבחן. זו קבוצה שעולה ליגה עם תקציב יחסית מוגבל, אבל הוא מאמן שהוכיח את עצמו בשנים האחרונות ועשה עבודה טובה. ברור שיש ציפיות, בכל קבוצה יש ציפיות אבל אם זה תלוי בי אני מחתים אותו לארבע-חמש שנים ומה שיהיה יהיה.

תחזית

אני לא יודע לתת תחזית, אני יודע מה אני רוצה. אני חושב שמקומות 6-10 יחשבו להצלחה מאוד גדולה, זה יהיה יפה מאוד ואני יכול להבטיח לקבוצה שאם הם יגיעו לזה, אני אפילו אחזור לראות אותם.

פתיחת ליגת העל - סיקור מיוחד:

הפועל פ"ת, קבוצה בצרות

בני יהודה, קבוצה מאוחדת

הפועל עכו, תתקשה להפתיע שוב

מכבי ת"א, הזדמנות טובה לאליפות

מכבי חיפה, אין סיבה להיעצר

הפועל ת"א, הקישור המושלם

בית"ר ירושלים, סכנת ירידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully