וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: הפועל תל אביב הכי טובה בליגה

בן לוז

4.8.2011 / 14:17

השחקנים מחוברים למערכת והקישור האחורי מושלם. בן לוז מנתח את סגל הפועל ת"א וחושש מהנעליים הגדולות של אניימה

מאמן: דרור קשטן.

מקום בטבלה: 06/07- 4 07/08- 7 08/09- 2 09/10- 1 10/11- 2

באו: אפולה אדל, מחמוד עבאס, עומר דמארי.

הלכו: גיל ורמוט, אתי שכטר, ערן זהבי, דני בונדר, וינסנט אניימה, בן שהר.

סיבה לאופטימיות

קשה שלא להתייחס לעזיבת שלל הכוכבים בהפועל תל אביב, אבל עם זאת אני חושב שלהפועל יש קבוצה חזקה, אם לא הכי חזקה בליגה. יש בהפועל שחקנים שכבר שנים נמצאים במערכת ומכירים טוב אחד את השני, יחד עם השחקנים החדשים, ויש את דרור קשטן, שאני בטוח שיעמיד את הקבוצה בצורה הכי טובה על המגרש.

הפועל תל אביב, לדעתי, תרוץ חזק מאוד בצמרת. זה נכון שהקבוצה של אלי גוטמן הרגילה את האוהדים לכדורגל מאוד אטרקטיבי, אבל אני מאמין שהקבוצה של קשטן לא תהיה פחות טובה בצד ההתקפי ותהיה בין הקבוצות הכי פוריות בליגה. קשטן מאוד אוהב את ה-4-4-2 הקלאסי שבו שני החלוצים נמצאים בתוך הרחבה, וזה ייתן להפועל יתרון גדול מול הגנות בליגה. ככל שיעבור הזמן נראה קבוצה טובה מאוד כמו שקשטן יודע להעמיד, קבוצה שמשחקת כדורגל יעיל והתקפי. כרגע, אני לא רואה קבוצה שלא יהיה לה ממש קשה מול הפועל העונה.

ליגת העל חוזרת - סיקור מיוחד

צחי אילוז מנתח את מכבי נתניה

אבישי ז'אנו מנתח את מכבי חיפה

סיבה לדאגה

חשוב להדגיש כי אני לא מכיר את השוער שהפועל תל אביב הביאה, אבל גם אם הוא שוער טוב, יהיה לו מאוד קשה להיכנס לנעליים של וינסנט אניימה. לדעתי, הוא השוער הכי טוב ששיחק בליגה אי פעם, ולכן אפולה אדל יישפט על כל טעות שהוא יעשה ויספוג השנה המון אש. השאלה היא איך יתמודד עם הלחץ הזה. אם הוא יקרוס תחתיו, להפועל תהיה בעיה קשה. מעבר לשוער, כרגע ההגנה מסתמנת כחולייה החלשה של הפועל תל אביב העונה.

אם הפועל רוצה להיאבק על האליפות, הדברים יהיו תלויים בעיקר בצד הגנתי. אני מאמין שהתקפית הפועל תכבוש הרבה שערים, כך שהעונה שלה תיפול או תקום על ההגנה. אין כמעט מאמן שמגיע לרמה של קשטן בשיפור ובסידור משחק ההגנה, ושם הוא צריך לשים את הדגש.

הברומטר

קשטן נותן ביטוי לקשרים האחוריים ועליהם בדרך כלל הקבוצה נשענת. לטעמי, אביחי ידין ושי אבוטבול, אם יישאר, הם אולי הקשרים האחוריים הטובים בליגה, ועונה טובה של שניהם תביא את הפועל למאבק אליפות. השילוב ביניהם מצוין, כי שי הוא יותר 50-50 והשטף במשחק של הפועל תל אביב תלוי מאוד בו. ידין הוא קשר אחורי קלאסי שנותן הרבה שקט להגנה. אני מאמין שיהיו משחקים שבהם אחד יצטרך לחפות על חולשה של השני, אולם הפועל תיפגע אם לא יהיו בשיא כושרם במהלך העונה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

מעמד המאמן

הסיטואציה מאיימת אחרי עזיבת אלי גוטמן. כמעט כל מאמן שהיה מגיע אחריו היה סובל, כי הפועל בשנים האחרונות הייתה קבוצה מבריקה וקשה לבנות לה תחליף ראוי. מסיבה זו, דרור קשטן, שעבר כל כך הרבה בכדורגל, כולל בהפועל תל אביב, הוא היחיד שלא צריך להוכיח לאף אחד מה הוא שווה ולא צריך להיכנס לנעליים של אף אחד.

ברור שעזיבת הכוכבים של הפועל תשפיע על הקבוצה והסגל של דרור הוא פחות טוב, אך מהיכרות שלי עם הקהל, שהוא הטוב ביותר בליגה, הוא יתמוך בקבוצה בכל מצב. גם אם הניצחונות יהיו קשים יותר והכדורגל יהיה פחות נעים לעין לפעמים. קשטן יקבל עידוד ואני לא צופה לו בעיות במועדון.

תחזית

פחות ממקום שני יחשב כישלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully