וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: כוחם באחדותם

אלון מזרחי

13.8.2011 / 8:00

בעזרת סגל שרץ יחדיו כבר כמה שנים, הכתומים צפויים לבלות בצמרת גם בעונת הבכורה של יוסי אבוקסיס. אלון מזרחי מנתח

מאמן: יוסי אבוקסיס

חמש שנים אחרונות: 2010/11 - מקום 4, 2009/10 - מקום 4, 2008/9 - מקום 5, 2007/8 - מקום 9, 2006/7 - מקום 9

באו: עמרי רון

הלכו: משה ביטון, איבן גארידו, רן קדוש, אסי בלדוט, לירוי צעירי, עמרי אפק

סיבה לאופטימיות

אני חושב שהמאמן יוסי אבוקסיס הוא אחד היתרונות של הקבוצה העונה. מאמן צעיר ומצוין עם המון אמביציה להצליח. הוא עבד תחת הדרכתו של אלי גוטמן בהפועל תל אביב ואין לי ספק שהנסיון שהוא רכש יעזור מאוד גם לבני יהודה, הן מבחינת סגנון המשחק והן מבחינת מה שהוא יפיק מכל שחקן ושחקן. גם העובדה שבני יהודה שמרה פחות או יותר על אותו הסגל זה משהו שיעבוד לטובת הקבוצה. יש הבנה עיוורת בין שחקנים, התיאום טוב כי כולם מכירים אחד את השני ומשחקים יחד באותו סגל כבר שנתיים-שלוש, ותהיה העונה לבני יהודה קבוצה טובה.

סיבה לדאגה

לדעתי החלק ההגנתי של בני יהודה קצת בעייתי. ראיתי את המשחק נגד השבדים ולטעמי הקבוצה חייבת להתחזק בשחקן הגנה נוסף - בלם או קשר אחורי - כי הבעיה הכי גדולה מסתמנת בחולייה האחורית. ההגנה די דלילה וחייבים להביא שחקן הגנתי נוסף. החלק ההתקפי טוב יחסית וגם הקשרים, אבל מרכז ההגנה לוקה בחסר. צמד המגנים עזוז ואדרי צריכים להשתפר אבל הבעיה הכי גדולה היא בעמדות הבלמים, לדעתי אביב חדד ודן מורי כבדים מדי.

הברומטר

היתרון בבני יהודה הוא שאין ברומטר אחד. זו הגדולה של הקבוצה הזו. גם בעונה שעברה הם לא היו בנויים על שחקן אחד. הקבוצה כולה היא הברומטר. יש כמה שחקנים מובילים כמו השוער דלה איינוגבה שחשוב מאוד בין הקורות, הקשר פדרו גלבאן שבישל והבקיע, הליטאי איבשקביצ'יוס וגם פיני בלילי וננאד מרינקוביץ'. קשה להצביע על שחקן אחד בלבד. כולם שחקנים טובים שצריכים להוביל את בני יהודה העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

מעמד המאמן

עונה ראשונה שלו על הקווים כמאמן ראשי, זה יהיה אומדן טוב עבורו לדעת אם הוא יהיה ראוי בעתיד לקבל קבוצה גדולה יותר. אין לי ספק שהוא יצליח בבני יהודה. אני חושב שיש לו את הידע המתאים ובנוסף גם שחקנים טובים בקבוצה, אז למה שהוא לא יצליח? להוציא את שלוש הגדולות, אני חושב שאבוקסיס ובני יהודה נמצאים במצב בהחלט טוב יחסית לשאר הליגה ואין שום סיבה שהוא לא יצליח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully