וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפאלוקאס: "בלאט רוצה שאשתלט על המשחק"

14.8.2011 / 22:30

היווני החדש של מכבי ת"א דיבר על השיחות עם המאמן והחלום לזכות ביורוליג: "רציתי לשחק בקבוצה ברמה הכי גבוהה"

מכבי תל אביב ביצעה אתמול (שבת) את אחת ההחתמות המרשימות של הקיץ בכדורסל האירופי כשצירפה את הגארד היווני תיאו פפאלוקאס. בראיון לאתר "יורובאסקט", דיבר היווני על השיחות עם דיוויד בלאט, הרצון להגיע למכבי תל אביב והחלום לזכות בפעם השלישית ביורוליג. אגב, על פי האתר, הגארד היווני יגיע לישראל ב-25 באוגוסט.

"בלאט יודע איך להוציא ממני את המיטב לרצה שאוכל לתת 100 אחוז למכבי. הוא רוצה אשתלט על המשחק כשאני על הפרקט. זה אומר להישאר מרוכז, לנהל את הפיק אנד רול, להזיז שחקנים ללא הכדור, ליצור מהלכים התקפיים ובעיקר שתהיה לי נוכחות חזקה ברגעים הקריטיים של המשחק".

פפאלוקאס נשאל האם לנוכחות של שחורציאניטיס במכבי הייתה השפעה על רצונו להגיע לישראל. "הנוכחות של סופו שיחקה תפקיד חשוב בגלל ההצלחה המשותפת שלנו בעבר והידיעה שאנחנו יכולים להשיג דברים בעתיד. יחד עם זאת, המסורת וההיסטוריה של מכבי היו חשובים לי. רציתי לשחק בקבוצה ברמה הכי גבוהה ומכבי זה המקום הנכון. גם התפקיד שבלאט אמר שהוא מייעד לי מתיישב עם הציפיות שלי".

על השילוב העתידי עם שחורציאניטיס הוסיף: "הפיק אנד רול יהיה הצד החזק שלנו ואנחנו הולכים לעשות את זה הרבה העונה. אני יודע באילו מקומות סופו מרגיש נוח לקבל את הכדור ואעשה הכל כדי לגרום לו ולכולם להיראות טוב יותר ולקלוע יותר. במקביל, אתמקד בהגנה כי זה מה שמנצח משחקים".

על ג'ורדן פארמר: "הוא שחקן טוב מאוד ואני בטוח שהוא יעזור לנו בכמה דרכים. מכבי ידועה כארגון שאהוב על שחקנים אמריקאים מבחינת כדורסל ומבחינת סגנון החיים. בכל הקשור לשביתה, אני מקווה בשביל כל עולם הכדורסל שהעניינים ייפתרו שם בקרוב".

לסיכום, פפאלוקאס, שזכה פעמיים עם צסקא ביורוליג אחרי שניצח את הצהובים בגמר, נשאל האם החוליה שחסרה למכבי ביורוליג בשנים האחרונות: "זה לא שאני הייתי החלק החסר. בקבוצה אין פוקוס על היחיד. אני מצטרף לקבוצה יציבה ויש לי יותר מטויבציה מאי פעם. אני מבטיח שאעשה הכל כדי לזכות פעם נוספת ביורוליג".

עוד בנושא:

עיתונאי יווני מנמיך ציפיות בנוגע לפפאלוקאס
אור שקדי בטוח: למכבי הקו האחורי העמוק באירופה
בלאט: "החתמנו את אחד הגדולים באירופה"
עמרי כספי הוא הבא בתור להגיע למכבי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully