וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תצפו לגאון מצסק"א: על החתמת תיאו פפאלוקאס

דימיטריס חרית'אנטיס, יוון

14.8.2011 / 9:56

לפפאלוקאס יש הרבה מה לתת למכבי ת"א, אם תבין איזה שחקן הוא ומה ניתן לדרוש ממנו כיום. דימיטריס חרית'אנטיס מנתח

סיכויי ההצלחה של תיאו פפאלוקאס במכבי תל אביב יהיו במידה רבה נגזרת של רמת הציפיות ממנו. הדוגמה הכי טובה לכך היא שלוש השנים האחרונות שלו באולימפיאקוס. השכר האסטרונומי שהחזיר אותו ליוון אחרי ההצלחה בצסק"א, היה גם זה שיצר את הציפיות הגבוהות ממנו. כולם חיכו שהוא יוביל את אולימפיאקוס לאליפות, שיעשה את ההבדל בין כמעט לתואר, והוא לא הצליח בכך.

שלוש שנים עברו, אבל אולימפיאקוס עדיין לא עמדה במשימה. לא אליפות ביוון ולא גביע באירופה. הוא לא האשם היחידי בכך, כמובן, אבל השורה התחתונה היא שגם עם פפאלוקאס הם לא הצליחו להשיג תארים. כולם חיכו לפנומן מצסק"א, אבל פפאלוקאס שיחק פחות טוב ממה שציפו ממנו, ויש כאלו שהתאכזבו. הוא לא הפך לשחקן המפתח שתוכנן מראש. רשימת האשמים בכך היא ארוכה והוא רק חלק קטן ממנה, אבל את ההבדל הוא לא עשה.

לכן, חשוב מאוד למצוא את ההתאמה הנכונה בין השם הגדול מהעשור הקודם, לשחקן שהוא היום. ועדיין – מדובר בשחקן שיש לו הרבה מה לתת, אם יודעים איפה, כמה ואיך. וזה – שהוא קודם כל מנטור, מנהיג חכם ושקט. הוא לא עושה זאת בצורה יהירה. הכבוד מגיע אליו, הוא לא דורש אותו. הוא מדבר עם הרבה פאסון עם השחקנים והשופטים. הוא לא צורח, אבל מרגישים את הנוכחות שלו. מן קארמה כזו. גם אם הוא לא משחק טוב במשחק מסוים אפשר להרגיש את הנוכחות שלו על הפרקט.

רק אל תצפו לשאראס 2: הוא לא ידבר תמיד עם עיתונאים, לא כל אחד יוכל להתחבר אליו. לאוהדים של אולימפיאקוס הוא לא נכנס ללב, והיה אפילו עימות אחד בין הצדדים אחרי שפפאלוקאס נפגע ששרקו לו בוז. כנראה בגלל אכזבה מהתוצאות. לכן, חשוב להפנים שהדבר הכי גדול שנותר מפפאלוקאס זו אותה חוכמת משחק מפורסמת. אחרי הכל, מדובר בגארד שנושק לגובה של שני מטר. הוא עדיין יודע לעלות מהספסל ולתרום, הוא עדיין פרטנר טוב לשחק לצידו, והוא עדיין יודע להביא את השינוי ולתרום במקומות הנכונים. השאלה היא לכמה תרומה הקבוצה מצפה.

פפאלוקאס הצטרף לרשימת הרכש הנוצצת של הצהובים
בלאט חגג: "החתמנו את אחד השחקנים הגדולים ביבשת"
האם יוגב אוחיון יתחרט בעקבות הגעתו של הרכז היווני?
האם הצהובים מחזיקים כעת בקו האחורי הטוב באירופה?

* דימיטריס חרית'אנטיס הוא כתב כדורסל ביומון היווני, Eleftherotypia

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully