וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "החתמנו את אחד השחקנים הגדולים באירופה"

13.8.2011 / 22:05

מאמן מכבי ת"א חגג את צירופו של פפאלוקאס: "יש לו רצון עז להישאר בטופ". פדרמן: "הוא יתרום לנו גם כאדם ומנהיג"

אושר גדול הציף את אנשי מכבי תל אביב הערב (שבת), לאחר שהודיעו על החתמתו של תיאו פפאלוקאס. צירופו של הרכז היווני הנהדר לסגל הרחב שבונה דיוויד בלאט שוב העמידה את הצהובים במרכז הכדורסל האירופי, מספר שבועות אחרי החתמתו הפתיעה של ג'ורדן פארמר. הקו האחורי של האלופה כולל כעת את פפאלוקאס, פארמר, ג'ון שאייר, ג'רמי פארגו, טל בורשטיין ויוגב אוחיון. קשה לבקש יותר.

פפאלוקאס מאושר מההזדמנות להגיע לתל אביב
איך תשפיע הגעת הכוכב היווני על יוגב אוחיון?

תאודורוס פפאלוקאס, שחקן אולימפיאקוס. רויטרס
הקו האחורי של מכבי תל אביב מעולם לא היה נראה חזק יותר. פפאלוקאס/רויטרס

כאמור, דיוויד בלאט נשמע פשוט מאושר מהצעד המפתיע, שככל הנראה לא היה מפתיע כלל מצד הצהובים. "החתמנו את אחד השחקנים הכי גדולים והכי ווינרים ביבשת. תיאו הוא מנהיג בעל אופי מדהים וסופר-קבוצתי, עם חוכמת משחק נדירה", אמר בלאט. "יש לו רצון עז לבוא לישראל, לעזור למכבי להוביל ולהישאר בטופ האירופי. כולנו מאושרים מההצטרפות שלו, אנחנו יודעים גם מההיסטוריה שלו וגם מההווה שמדובר בשחקן ענק, כזה שהופך את השחקנים שלידו לטובים יותר".

"בכל מקום שהיה הוא תרם לחיבור נפלא של קבוצתו", הוסיף המאמן. "החתמתו של פפאלוקאס תחזק עוד יותר את החיבור של סופו שחורציאניטיס עם מכבי, שניהם הרי שיתפו פעולה במשך שנים בצורה מוצלחת ביותר גם באולימפיאקוס וגם ביוון בימיה הגדולים. אנחנו בונים על פפאלוקאס גם כמדריך ודמות לחיקוי עבור יוגב אוחיון הצעיר והמוכשר, כדי לעזור לו להתפתח להיות הרכז הנפלא שאנחנו רוצים שיהיה".

"מדובר בשחקן מצוין ואנו מאוד שמחים שהוא חתם אצלנו", אמר דייויד פדרמן לוואלה! ספורט. "הוא מציג יכולת טובה, יש לו ניסיון וזה דבר חשוב אני משוכנע שהוא יתרום לנו לא רק כשחקן כדורסל אלא כמנהיג ואדם שהנוכחות שלו על המגרש חשובה ביותר".

גם שמעון מזרחי חגג את ההחתמה ואמר: "פפאלוקאס מכניס למכבי אלקטרה תל אביב מימד אדיר של ניסיון, מנהיגות ו-ווינריות. בשיחה שערכתי איתו התרשמתי מהשאפתנות שלו ומהרצון העז להגיע למכבי ולהמשיך להראות לכל אירופה את היכולות שלו. הוא מאוד נחוש ללכת איתנו הכי רחוק שאפשר בכל במה אפשרית, וממש אפשר היה לחוש את ההתלהבות בדבריו".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully