וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקטור ואלדס: "אסור לחיות על הזכרונות מהעונה שעברה"

שוער ברצלונה מזהיר משאננות בסופרקופה מול ריאל (23:00, ספ' 1). סאנצ'ס יערוך בכורה. מוריניו: "אני מצפה לעוד משחק צמוד"

עונת 2011/12 בספרד תצא הערב (ראשון) לדרך בצורה הכי קלאסית שאפשר, עם הסופרקופה בין ריאל מדריד לברצלונה. הקלאסיקו הראשון של העונה ייערך בסנטיאגו ברנבאו (23:00, ספורט 1), ומשחק הגומלין בין האלופה למחזיקת הגביע יתקיים בקאמפ נואו כבר ביום רביעי.

בברצלונה ינסו לחזור להתעסק בכדורגל אחרי חגיגות החתמתו של ססק פברגאס, שיוצג רשמית עם החולצה מס' 4 של בארסה בפני אוהדי הקבוצה רק מחר. פפ גווארדיולה יהנה מסגל מלא למשחק פרט לקרלס פויול, ואלכסיס סאנצ'ס עשוי לערוך את הופעת הבכורה שלו.

"אסור לנו לחיות על הזכרונות מהעונה שעברה", הזהיר ויקטור ואלדס לקראת המשחק. "הגיע הזמן לפתוח דף חדש, לעמוד בפני האתגרים החדשים ולהתחיל לקטוף עוד תארים. הסופרקופה הוא חשוב בלי קשר לזהות היריבה, ואנחנו רואים בו מפעל חשוב שאנחנו רוצים לזכות בו".

אצל הבלאנקוס, סרחיו ראמוס החלים בזמן ויעמוד לרשותו של ז'וזה מוריניו, בעוד שנורי שאהין, חמיט אלטינטופ ואסטבן גראנרו הפצועים ייעדרו. "התכוננו לעונה באופן הטוב ביותר", אמר מוריניו לקראת המשחק. "היו לנו 26 אימונים ושבעה משחקי הכנה, ויש לשחקנים בטחון אחד בשני".

"הסגל שלנו קצר", המשיך מוריניו. "אבל יש לנו כמה שחקנים צעירים שהתבגרו השנה, ואני מקווה שיוכלו להשתלב ברוטציה במהלך העונה". על המשחק עצמו אמר המיוחד: "כל משחקי הקלאסיקו בסוף העונה שעברה היו צמודים, ואני לא מצפה מהמשחק הזה להיות שונה".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully