וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרה וילאש בואש: "הליגה בעדיפות עליונה"

חרף רצונו של אברמוביץ' לזכות בצ'מפיונס, מאמן צ'לסי חשף את סדר הקדימויות שלו: "בליגת האלופות הרבה תלוי בהגרלה"

אחרי שחיכינו לה קיץ שלם בציפייה דרוכה ועם כמה מעברים מעניינים מאוד, הפרמיירליג פותחת היום (שבת) את עונת 2011/12 שלה. אז מי זו תהיה שתניף בסופו של דבר את צלחת האליפות הכה יוקרתית? מנצ'סטר יונייטד שוב, אולי דווקא מנצ'סטר סיטי, האם זו תהיה סופסוף ליברפול שתחזיר קצת עטרה ליושנה אחרי 22 שנים שחונות?

ויש כמובן גם את צ'לסי. לפי המאמן שלה, אנדרה וילאש בואש, הכחולים ייאבקו השנה בעיקר על תואר האליפות באנגליה. ידוע הרי שהבעלים של הבלוז רומן אברמוביץ' הכי רוצה את גביע האלופות - התואר היחיד שחסר לו מאז שרכש את הקבוצה והשקיע בה מאות מיליוני ליש"ט. אלא שלמאמן הפורטוגלי החדש שלו יש סדר עדיפויות משלו.

"העדיפות שלנו השנה נתונה לזכייה באליפות אנגליה", אמר וילאש בואש, שטען כי בליגת האלופות קיימת תלות רבה בהגרלה שמקבלת הקבוצה. "גם בצ'מפיונס אנחנו מוכנים לקרוא תיגר על התואר, אבל זה תלוי מאוד בהגרלה, הן בשלב הבתים והן בשלבי הנוק-אאוט של המפעל.

"אני יודע שיש מוטיב חוזר בארבע השנים האחרונות", הוסיף וילאש בואש כשהוא מתייחס לשליטה היחסית של ברצלונה במפעל האירופי, "אבל עדיין בצ'מפיונס צריך גם מזל. אנחנו יכולים להרים את הרמה שלנו ולהגיע שוב לגמר האלופות".

בצל המהומות באנגליה ובלונדון שהתרחשו בימים האחרונים, תפתח העונה באנגליה. צ'לסי תצא למשחק חוץ מול סטוק סיטי, כשהתמודדות תיערך ביום ראשון (שידור ישיר בספורט 1, 15:30) ויהיה המשחק הרשמי הראשון של המאמן הפורטוגלי הצעיר.


בכל זאת, וילאש בואש לא חושש לדבר על האלופות

הפרמיירליג יוצאת לדרך - סיקור גדול ומיוחד

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully