וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול פתחה עם תיקו מאכזב מול סנדרלנד

סוארס כבש והחטיא פנדל ב-1:1 הביתי עם החתולים השחורים. ארסנל נפרדה מארסנל ב-0:0. בולטון הביסה 0:4 את ק.פ.ר.

בצל המהומות ששוטפות את הממלכה המאוחדת, בין היתר בלונדון, מנצ'סטר, ליברפול ובירמינגהאם, החלה הערב (שבת) הפרמיירליג את משחקיה לעונת 2011/12. המהומות כבר גרמו לביטול המשחק בין טוטנהאם לאברטון, אך למרבה המזל ולשמחתם של חובבי הליגה בכל מקום על הגלובוס, יש מקומות בהם גם שיחקו כדורגל. המוקד במשחקי הפתיחה היה באנפילד, שם ליברפול קיוותה לפתוח ברגל ימין מול סנדרלנד, אך סיימה רק ב-1:1 מאכזב מבחינתה. גם ארסנל הסתפקה בנקודה בלבד אחרי שסיימה ב-0:0 את משחק החוץ שלה נגד ניוקאסל. מי שמרוצה מאוד מהמחזור הראשון היא בולטון, שהביסה 0:4 את העולה החדשה ק.פ.ר.

ליברפול - סנדרלנד 1:1

בשנה שעברה פתחה ליברפול את העונה עם ניצחון בודד בשמונת מחזורי הפתיחה. קני דלגליש ושחקני הרכש שלו לא רצו לתת לסיפור הזה לחזור גם העונה, אבל הרוח החדשה והאופטימית שנושבת באנפילד לא הופיעה למחזור הפתיחה. סנדרלנד כפתה 1:1 על האדומים והראתה שלדלגליש יש עוד הרבה עבודה.

סנדרלנד החלה את המשחק בצורה איומה כשקירן ריצ'רדסון איבד כדור וגם הכשיל ברחבה את לואיס סוארס בדקה השישית. השופט הסתפק בכרטיס צהוב והצביע על הנקודה הלבנה, אבל החלוץ האורוגוואי בעט רע ליציע. שש דקות לאחר מכן סוארס כיפר על ההחמצה, כשנגח לרשת כדור חופשי שהגביה צ'רלי אדם, קשר הרכש מבלקפול. סטיוארט דאונינג היה קרוב לכבוש את שער הבכורה שלו בליברפול, אבל בעיטה שלו בדקה ה-34 נעצרה במשקוף. בדקה ה-57 הגיע השוויון הנהדר של סנדרלנד, כשאחמד אל מוחמדי הגביה מימין וסבסטיאן לארסון השבדי ירה לרשת עם בעיטת יעף נפלאה.

ניוקאסל יונייטד - ארסנל 0:0

ארסנל עלתה לצפון-מזרח אנגליה בלי ססק פברגאס שעזב וסמיר נאסרי שגם כן נמצא בדרך החוצה, וחזרה הביתה עם נקודה בלבד. התותחנים שלטו במגרש וגם הגיעו ליותר הזדמנויות, אבל חסרו מחץ בחלק האחרון של המגרש ולא הצליחו לכבוש. בדקה ה-76 הם גם נענשו כששחקן הרכש ז'רביניו ראה כרטיס אדום אחרי מהומה שכללה כמובן את ג'ואי בארטון. אחרי דרמת הענק בשנה שעברה בסט ג'יימס'ז פארק - אז ארסנל הוליכה 0:4 וניוקאסל השוותה ל-4:4 - הפעם הצופים הסתפקו במשחק ללא שערים.

ק.פ.ר - בולטון 4:0

העולה החדשה חזרה לפרמיירליג אחרי 15 שנים ולמדה את ההבדל בין ליגת המשנה לליגה הבכירה. בולטון לא התחשבה ביום החגיגי של קווינס פארק ריינג'רס, ועלתה ליתרון בדקה ה-45 משער נהדר של הבלם גארי קייהיל. דני גבידון, בלם הרכש מווסטהאם, כבש לשערו הוא בדקה ה-67, הקרואטי איבן קלאסניץ' נעץ את השלישי בדקה ה-70 ובישל לפבריס מואמבה בדקה ה-79.

משחקים נוספים:

בלקבורן - וולבס 2:1
לבלקבורן: מאורו פורמיקה (20). לוולבס: סטיבן פלטשר (22), סטיבן וורד (47)

וויגאן - נוריץ' 1:1
לוויגאן: בן ווטסון (21 בפנדל). לנוריץ': ווסלי הולהאן (45)

פולהאם - אסטון וילה 0:0

הליגה האנגלית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully