וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחת הפרמיירליג תידחה בעקבות המהומות באנגליה?

המתפרעים שברו חלק ממשרדי הכרטיסים בווייט הארט ליין, ובטוטנהאם, ק.פר. ופולהאם עוקבים בדאגה אחר האירועים

המצב הנפיץ באנגליה בעקבות המהומות שהתחילו בלונדון ונמשכות בשלל ערים נוספות במדינה כבר הביא לביטול משחק הידידות של נבחרת אנגליה עם זו של הולנד, אך האם הוא עלול לגרום לכך שגם הפרמיירליג לא תפתח את העונה? על פי דיווחים באנגליה, משחקי הפתיחה של הליגה שהיו אמורים להתקיים ביום שבת נמצאים כרגע בסכנת דחייה, כל זאת בגלל הסערה האנושית המתחוללת ברחובות.

ישנן מספר קבוצות מלונדון שהיו צפוייות לארח את המשחק הראשון, אך עתה עומדות בחוסר ודאות לגבי קיום המשחק. בוויט הארט ליין, אצטדיונה של טוטנהאם שאמורה לארח את אברטון, שברו המתפרעים חלק ממשרדי הכרטיסים, והמשטרה אינה בטוחה כי היא מסוגלת לשלוט בכמות האוהדים הגדולה שתגיע במידה ומשהו ישתבש. טוטנהאם לא לבד בסיפור הזה. גם משחקה של פולהאם מול אסטון וילה בקרייבן קוטג' ומשחק הבכורה של העונה החדשה, קווינס פארק ריינג'רס שתתמודד מול בולטון נמצא בסכנה.

"בעקבות ההתפרעויות באזור טוטנהאם במהלך סוף השבוע, המועדון קיים מספר דיונים עם הרשויות בנוגע למשחק בסוף השבוע הקרוב מול אברטון", נמסר בהודעה רשמית מטעם המועדון. "אנו יכולים לומר לאוהדים כי בשלב זה המשחק אמור להתקיים, ואנו עושים כל שביכולתנו כדי להבטיח כי אכן זה יקרה". על פי המועדון, ההחלטה לגבי גורל המשחק תתקיים ככל הנראה ביום חמישי יחד עם המשטרה, כשברור כי במידה וההתפרעויות יימשכו, קיום המשחק לא יהיה כל כך פשוט.

עוד לפני הפרמיירליג: בוטל משחקה של אנגליה מול הולנד

הליגה האנגלית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully