וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקה של אנגליה מול הולנד בוטל בעקבות המהומות

ההתפרעויות בלונדון גם הובילו לדחיית משחקיהן של ווסטהאם וצ'רלטון. הועד האולימפי: "האבטחה בראש סדר העדיפויות שלנו"

משחק הידידות בין נבחרות אנגליה והולנד, שהיה אמור להיערך מחר (רביעי) באצטדיון וומבלי שבלונדון, בוטל בעקבות המהומות הקשות שפוקדות בימים האחרונים את בירת אנגליה, כך הוחלט היום. "התמונות בטלוויזיה מדהימות אותי", צייץ ריו פרדיננד בטוויטר בתגובה למהומות. "מה המטרה של כל זה? לשם מה צריך לפגוע באנשים תמימים ובעסקים שלהם? נראה שלילדים האלה אין שום כבוד למשטרה, אולי הצבא יקבל מהם כבוד?".

חלוץ מנצ'סטר יונייטד ונבחרת אנגליה ווין רוני הוסיף ציוץ משלו: "המהומות האלה מטורפות, אני לא מבין למה האנשים האלה עושים את זה למדינה שלהם, לעיר שלהם. זה מביך עבור המדינה הזאת, תפסיקו בבקשה".

עוד לפני ביטול משחק הנבחרות, נדחו גם משחקיהן הביתיים של ווסטהאם ושל צ'רלטון בגביע הליגה האנגלי בשל המחסור בכוחות משטרה שעסוקים בהרגעת ההתפרעויות, ובלונדון כבר הביעו חשש אמיתי משחזור התסריט בזמן האולימפיאדה.

פחות משנה לפני פתיחת משחקי לונדון 2012, חזו הלילה (בין שני לשלישי) ראשי הועד האולימפי בדאגה במהומות הקשות ברחבי לונדון, שהעלו את החשש מהפרות סדר דומות גם במהלך המשחקים האולימפים בקיץ הבא.

מאות מתושבי בירת אנגליה יצאו לרחובות, התעמתו עם כוחות משטרה, יידו אבנים ובקבוקים, בזזו חנויות מקומיות ופגעו ברכוש ציבורי רב, כשאחד ממוקדי ההתפרעויות היה קילומטרים ספורים מהפארק האולימפי שהוקם בעיר.

"האבטחה תעמוד בראש סדר העדיפויות שלנו במשחקים האולימפים", הבטיח דובר הועד האולימפי מארק אדאמס. "אך עם זאת צריך לזכור שהרשויות המקומיות הן שיטפלו באבטחה, כי הן מוסמכות לכך והן מכירות את השטח והתנאים. אנחנו בטוחים שהן יעשו עבודה טובה בכך".

"אפשר לדמיין עד כמה המשטרה תהיה לחוצה אם דבר כזה יקרה בקיץ הבא", אמר לסוכנות הידיעות AP טוני טראברס, מומחה לשיטור מקומי. "אני בטוח שהאירועים האחרונים ידליקו נורה אדומה בקרב הרשויות המקומיות. למרות שברור שזה לא סביר שזה יקרה שוב, היומיים הללו הזכירו לכולם עד כמה משימת האבטחה תהיה קשה".


עדכון ראשון 8:35 9/8

ענפים נוספים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully