וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרה וילאש בואש: "צ'לסי תזכה בליגת האלופות בקרוב"

מנג'ר הבלוז לא מפחד להציב רף ציפיות: "אני חייב לשמור על סטנדרטים גבוהים". למפארד: "מרענן להתאמן בסגנון אחר"

עם הרבה מאוד אופטימיות, נחתה היום (שני) צ'לסי במלזיה לקראת טורניר הידידות בו תיטול חלק בשבוע הבא בהשתתפות אסטון וילה, בלקבורן וקבוצת קיצ'י ההונג קונגית. אין ספק כי הרכש הגדול ביותר של הבלוז במהלך הקיץ היה מינויו של הכוכב העולה אנדרה וילאש בואש למאמן הקבוצה, שנשמע הערב נחוש במיוחד להשכיח את עונת 2010/11 המאכזבת שעבר המועדון ולהשיבו לקדמת הבמה.

"אני חייב לשמור על סטנדרטים גבוהים. כל מי שמקבל את תפקיד המנג'ר בצ'לסי מצופה להצליח, ואני לא יכול לברוח מזה", אמר מאמן פורטו לשעבר במסיבת עיתונאים שקיימה הקבוצה במלזיה, ולאחר מכן נשאל מתי תוכל הקבוצה לחגוג סוף סוף זכיה ראשונה בתולדותיה בליגת האלופות. "זה יקרה בשנים הבאות, אין לי ספק. צ'לסי היתה במספר חצאי גמר וגם גמר לא מזמן. אני לא רואה סיבה מדוע לא נזכה בגביע".

הבלוז ישחקו ביום חמישי נגד קבוצת הכוכבים המלזית שהפסידה לליברפול 6:3 לפני מספר ימים ולאחר מכן יפגשו קבוצת כוכבים תאילנדית בבנגקוק, לפני שטורניר הידידות האנגלי ייצא לדרך במלזיה לקראת סוף החודש. כשוילאש בואש נשאל איך היה רוצה לראות את שחקניו על כר הדשא, השתמש במילה Untouchable, והסביר: "מדובר באדם שכל הזמן מתפקד ברמה גבוהה".

עדות נוספת לרוח החדשה שזורמת בצ'לסי מאז שהפורטוגלי הצעיר החליף את קרלו אנצ'לוטי היתה שייכת לפרנק למפארד, שנשמע מאוד מרוצה מהבוס החדש שלו. "זה מרענן להתאמן בסגנון אחר מהעונה שעברה, יש התרגשות בסגל לקראת האתגר החדש", אמר הקשר האנגלי. "האימונים מאוד מהירים, מאוד אינטנסיביים ואי אפשר לנוח לרגע. ככה אנחנו צריכים להיות אם ברצוננו לזכות באליפות".

וילאש בואש מחמיא ליוסי בניון

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully