וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילאש בואש: "בניון היה נפלא במרכז הקישור"

מאמן צ'לסי רמז שהקשר הישראלי עשוי לזכות במשבצת שיועדה ללוקה מודריץ', אם טוטנהאם תמשיך לסרב לשחרר את הקרואטי

צ'לסי תמריא השבוע למלזיה למסע המשחקים שלה באסיה, ועוד קודם לכן התחממו הכחולים עם משחקי אימון קלילים מול וויקומב (0:3) ופורטסמות (0:1), שפתחו את עידן אנדרה וילאש בואש בסטמפורד ברידג'.

בזמן ההכנות במגרש האימונים, נמשכות השמועות על שחקני רכש שמועמדים להצטרף לקבוצה, שהשם החם ביותר הוא עדיין לוקה מודריץ', שמבוקש מאוד על ידי וילאש בואש, אך למרות הצהרותיו החוזרות ונשנות של הקשר הקרואטי על רצונו להצטרף, טוטנהאם מסרבת לשחררו. גם סקוט פארקר, שצפוי לעזוב את ווסטהאם בהשאלה, נמצא על הכוונת, אם כי הוא משחק בעמדה מעט אחורית יותר.

"אני מעדיף לא להתייחס לעניין מודריץ'", אמר המאמן הפורטוגלי הצעיר. "כולם יודעים מה המצב איתו, כי הכל מתנהל בצורה פומבית, ואתם יודעים מה העמדה של המועדון בנושא, וזה לא תלוי בנו. כרגע אנחנו סורקים את השוק באופן כללי, ולא רק שני השחקנים האלה מועמדים".

"אבל ראיתם מול פורטסמות שהתאמנו את יוסי בניון לעמדה במרכז הקישור, בה הוא היה נפלא גם מול וויקומב. זאת רק שאלה של מציאת פתרון. אם זה יקרה אז זה יקרה, ואם לא אז לא".

לגבי פציעתו של מייקל אסיין, שייעדר חצי שנה לפחות, אמר וילאש בואש: "חבל מאוד בשבילו לספוג עוד פציעה שכזו, אני חושב שזו מכה לכל המועדון בגלל מה שהוא מייצג והתרומה שלו למערכת כאדם. שישה חודשים הם הרבה זמן, וכמובן שנחפש להתחזק גם בעמדה שלו".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully