וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודריץ': "אני רוצה לעזוב את טוטנהאם"

הקרואטי הודה בראיון שהוא מעוניין להתקדם לקבוצה גדולה יותר: "ספרס מועדון גדול, אבל אני רוצה להתחרות על האליפות"

לוקה מודריץ', קשרה הקרואטי של טוטנהאם, הודה בראיון ל"דיילי מייל" שהוא מעוניין לעזוב את הקבוצה: "אני רוצה לעזוב, ולהישאר בקשר טוב עם הקבוצה. נהניתי בזמן שהייתי שם, אבל עכשיו הגיע הזמן שלי לחפש מועדון אחר. אני צריך לדבר עם היו"ר. לא אבקש העברה, זה יהיה חסר כבוד. אני לא רוצה לריב עם טוטנהאם", סיפר מודריץ' על כוונותיו לקראת העתיד.

"יש לי הסכם עם היו"ר: כשחתמתי על החוזה החדש, הוא אמר שאם מועדון אחר יבקש להחתים אותי, הם ישקלו את ההצעה", המשיך מודריץ'. "אם מישהו יתן הצעה טובה גם לי וכזו שגם המועדון יקבל, אז ארצה לעזוב. אני רוצה להישאר בלונדון, אני ומשפחתי אוהבים את העיר". בכך הגביר את הספקולציות שקבוצתו הבאה תהיה ככל הנראה צ'לסי, שלפי דיווחים הציעה 22 מיליון ליש"ט עבור מודריץ', הצעה אותה כינה מנג'ר הספרס הארי רדנאפ מגוחכת. צ'לסי שדרגה את הצעתה ל-25 מיליון ליש"ט, כך לפי הטיימס.

מודריץ' התייחס גם לכחולים: "צ'לסי זה מועדון גדול עם בעלים שאפתני. יש להם שחקנים גדולים, והם רוצים לזכות בתארים כמו האליפות וליגת האלופות". בקשר לשאיפותיו האישיות, אמר השחקן: "זה לא קשור לכסף, זה קשור לאמביציה. כשהגעתי לאנגליה חלמתי על זכייה בתארים, וזה לא השתנה. טוטנהאם היא מועדון גדול עם שחקנים טובים ומנג'ר טוב, אבל אני רוצה להתחרות על האליפות. לספרס תמיד יהיה מקום בלב שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully