וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק שיבק: "ברור שבלי כספי הנבחרת אחרת"

11.8.2011 / 12:31

המאמן הלאומי נערך לאפשרות שהכוכב יחמיץ את אליפות אירופה: "נשמח אם הוא ישחק, אבל גם אם לא עדיין נשחק שם"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בבוקר שאחרי שנודע שעמרי כספי הפצוע ייעדר שבועיים לפחות, התייחס היום (חמישי) אריק שיבק להיעדרותו האפשרית של כוכב נבחרת ישראל מאליפות אירופה, שתיפתח בעוד שלושה שבועות.

"אם הוא יהיה באליפות אנחנו נשמח", אמר המאמן הלאומי. "אבל אם הוא לא יהיה עדיין נשחק שם, ברור שבלי כספי הנבחרת היא אחרת. אין ספק שיש לנו יותם אחד, ליאור אחד וכספי אחד, אבל כשהוא לא בנבחרת אנחנו ממשיכים להתכונן בלעדיו הכי טוב שאפשר לאליפות".

"נחזור מהולנד בעוד שמונה ימים, נראה מה מצבו של עמרי ובהתאם לזה נקבל החלטות", המשיך שיבק. "הייתה לי שיחה עם הרופא שאמר לי: 'אחרי מספר ימים זה תלוי בשחקן עצמו', ואני מקווה שעמרי יעשה הכל בכדי לחזור הכי מהר לנבחרת".

קפטן הנבחרת טל בורשטיין הוסיף: "כספי הוא חלק מאוד מרכזי בנבחרת ושחקן חשוב. חבל שזה קורה, בטח בטיימינג כזה. אבל מי כמוני יודע שזה חלק מהמשחק וצריך להתמודד עם דברים כאלה. אני מקווה שהוא יתאושש מהר ויחזור בריא ובכושר לאליפות".

על מצב ההכנות המקצועיות של הנבחרת אמר בורשטיין: "מבחינת אימונים זה נראה בסדר. אנחנו נוסעים למשחקים כדי לראות איפה אנחנו עומדים ומה אפשר לתקן. המטרה של המשחקים הם שיהיה לנו קנה מידה מול קבוצות אחרות".

הבוקר ערכה הנבחרת אימון אחרון לפני ההמראה בהמשך היום לטורניר הכנה בהולנד, שם תפגוש את הנבחרת המקומית, את מכללת וילאנובה ואת נבחרת גיאורגיה, אותה תפגוש ישראל פעם נוספת בטביליסי בהמשך השבוע, למשחק ממנו שוחרר יותם הלפרין על מנת שיוכל לחגוג את הברית של בנו שנולד אתמול בבוקר.

"היו לנו אתמול והיום אימונים טובים", אמר שיבק. "אני מקווה מאוד שהם יבואו לידי ביטוי בארבעה משחקים הקרובים. השחקנים עשו את מה שהוספנו, תיקנו ושיפרנו אחרי הטורניר בקפריסין ויש עוד דברים שאנחנו רוצים לראות את התוצאה שלהם במשחקים בהולנד".

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully