וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "זה לא מספיק טוב לאליפות אירופה"

8.8.2011 / 0:18

הנבחרת שבה מטורניר ההכנה בקפריסין, עוזר המאמן הוסיף: "יש הרבה עבודה". ניסים: "בסדר בשביל טבילת אש ראשונה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

לאחר שסיימה מחנה אימונים בקרפיסין, במהלכו השיגה ניצחון בודד על פולין, ונחלה שני הפסדים לנבחרת יוון ובולגריה, שבה הלילה (ראשון) נבחרת ישראל בכדורסל לארץ. שחקניו של אריק שיבק אמנם הפסידו את שני המשחקים האחרונים בשניות האחרונים, אך יש לזכור שבכל אחד מהמשחקים הופיעה הנבחרת ללא טל בורשטיין, יותם הלפרין, דיויד בלו, וללא הכוכב הגדול של הנבחרת, עמרי כספי. ביום חמישי תמריא הנבחרת להולנד לקראת טורניר הכנה שיכלול משחקים מול הנבחרת המקומית, נבחרת גיאורגיה ומכללת וילנובה ולאחר מכן תצא למשחק נוסף מול נבחרת גיאורגיה בטביליסי. המאמן אריק שיבק יכריז על שני ניפויים ראשונים מהסגל רק ביום רביעי בבוקר.

"יש לנו הרבה עבודה, הרבה מה לעשות יותר טוב", הודה עוזר המאמן דן שמיר בשדה התעופה. "חסרים לנו שחקנים, אבל אנחנו לא מסכמים, אלא יודעים שזאת רק ההתחלה, אנחנו רק אחרי כמה אימונים. זה לא נראה מספיק טוב בשביל אליפות אירופה, אבל יש לנו עוד זמן לעבוד על זה".

למרות זאת, שמיר לא דואג ומדגיש כי נותר עוד מספיק זמן עד פתיחת האליפות כדי להשתפר. "היו לנו משחקים כאלה גם בהכנה בשנה שעברה, וזה צריך להיות הרבה יותר טוב בעוד שלושה שבועות. אנחנו צריכים לעבוד כמה שבועות עד שנהיה מוכנים לפיק הזה שנקרא אליפות אירופה. ברור שאם היינו באים לשחק משחקים רשמיים, כמו שנראינו בטורניר הזה, זה היה נראה לא טוב. חסרים לנו כלים, מסיבות אובייקטיביות, נחזיר אותם ונעבוד איתם, וביום חמישי אנחנו נוסעים שוב".

אפיק ניסים, אחד מנקודות האור הבודדות בהפסד לבולגריה הערב, הוסיף: "בשביל טבילת אש ראשונה היינו בסדר, במשחק נגד פולין ויוון שיחקנו טוב, ומול בולגריה שיחקנו פחות טוב. כל אחד בא ונותן את המקסימום בשביל הנבחרת, זאת המטרה של כולנו להצליח, אנחנו נהנים לשחק ביחד". באשר ליכולתו שלו הוסיף הגארד: "כמו כל שחקן, לוקח זמן להיכנס לקצב. מול בולגריה הרגשתי יותר טוב, בעיקר בקליעה. אני מקווה לעזור לנבחרת במה שאני יכול, ומקווה להיות שותף בהמשך הקמפיין".

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully