וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: שביעות רצון מחזרתו של האריס מדוניאנין

הבוסני שיחק 60 דקות במדי הנבחרת נגד יוון ויהיה כשיר לצמד המשחקים נגד פנאתינייקוס. היום יחל הליך הבוררות של בוזגלו

במכבי תל אביב עקבו אמש (רביעי) בדריכות אחר משחק הידידות של נבחרת בוסניה נגד יוון, ולא בגלל שהיוונים הם היריבים הבאים של נבחרת ישראל. קשר הצהובים האריס מדוניאנין, שהחלים מפציעה בקרסולו, פתח אמש בהרכב בוסניה ושיחק 60 דקות עד שהוחלף.

במכבי תל אביב היו שבעי רצון מחזרתו למגרש של הקשר הבוסני, וכפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, מדוניאנין יהיה כשיר בוודאות גם לצמד המשחקים של הצהובים נגד פאנתינייקוס במסגרת שלב הפלייאוף של הליגה האירופית. ביום ראשון ישחקו הצהובים נגד הפועל עכו בגביע הטוטו בבלומפילד ואז יתפנו להכנות לקראת המשחק החשוב נגד היוונים ביום חמישי הבא, ה-18 באוגוסט בבלומפילד.

בקבוצה מעודדים מאוד מקצב מכירת הכרטיסים, כאשר היום תסתיים מכירת הכרטיסים המוזלים למנויים והחל ממחר בבוקר תיפתח המכירה לקהל הרחב. במכבי צופים שבלומפילד יהיה כמעט מלא, שכן בשל השיפוצים באצטדיון ובשל העובדה שיציע 5 יהיה מוקצה לקבוצה היוונית, צפויים כ-11 אלף צהובים להגיע לאצטדיון.

בתוך כך, יחל היום בצהריים הליך הבוררות של הקשר מאור בוזגלו כנגד במועדון. הדיון יערך היום בצהריים במשרדו של עורך הדין חנוך קינן, כאשר על הפרק תעמוד דרישתו של הקשר, באצעות עורך דינו, לקבל את כרטיסו לידיו ובנוסף פיצוי בסך גובה משכורתו השנתית בסכום שנאמד בכמיליון דולר. במכבי תל אביב מנגד טוענים שהם עמדו בכל תנאי החוזה וכי כל הפרות המשמעת נעשו על ידי בוזגלו עצמו.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully