וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל הפסידה לבולגריה 88:82 במשחק הכנה

שחקניו של אריק הציגו הגנה רעה ונכנעו במשחק ההכנה האחרון בקפריסין. פניני קלע 18 נק', אליהו 17. שיבק: "היינו כבויים"

אחרי ניצחון 56:65 על פולין ביום שישי והפסד 67:66 ליוון אתמול (שבת), סיימה היום נבחרת ישראל את טורניר ההכנה בקפריסין עם הפסד 88:82 לבולגריה. הטורניר התקיים לקראת אליפות אירופה שתתקיים בליטא ושתפתח ב-31 באוגוסט. ישראל תשחק בבית ב' ביחד עם איטליה, צרפת, סרביה, גרמניה ולטביה.

בניגוד לשני המשחקים הקודמים, הפעם ההתקפה נראתה יותר טוב, אבל בניגוד לאותם שניים, ההגנה כמעט ולא הייתה קיימת. המשחק היה צמוד ברובו, אבל בולגריה ניצלה את הנסיונות של המאמן הישראלי אריק שיבק כדי להשתלט עליו לקראת הסיום ולנצח. ישראל חשפה חולשה מתחת לסלים, כשיניב גרין החוזר מפציעה עדיין נמצא רחוק משיאו ואלישי כדיר נראה מעט מפוזר בחלק מהשלבים. נכון, עמרי כספי פצוע וליאור אליהו עושה את הנקודות שלו, אבל במצב הנוכחי זה עשוי לא להספיק והכושר של גרין וכדיר הוא כמעט קריטי. בקו האחורי כידוע, המצב הרבה יותר טוב. יוגב אוחיון נתן כמה דקות טובות מאוד היום, אפיק ניסים צלף מחוץ לקשת וגיא פניני שוב היה השחקן הבולט.

בשורה התחתונה לשיבק נותרו מספר שבועות להכניס את חלק מהשחקנים לכושר ואת בלו, כספי, הלפרין ובורשטיין לרוטציה. אחר כך נקווה להשיג לפחות ניצחון אחד או שניים בבית המוקדם של האליפות. זה בהחלט אפשרי.

שיבק אמר בסיום: "הרבה מאוד פעולות פשוטות שאנחנו עושים תמיד, לא הלכו היום. אנחנו בהחלט צריכים לעשות חושבים, לראות איפה דברים לא נעשו בסדר. ההגנה שלנו הייתה מאוד רכה, היינו מאוד רעים בהגנה. זה נראה היום לא טוב, היינו כבויים, אבל זו עדיין הכנה. אני מקווה שמחר יהיה לנו את כל הסגל ונמשיך הלאה".

גיא פניני הוסיף: "שיחקנו בטורניר ברמה גבוהה נגד נבחרות מצוינות. מרגישים את השיפור בנבחרת מיום ליום ואנחנו מתקדמים. ברור שיש עוד המון על מה לעבוד ולהשתפר, ונמשיך לעבוד קשה כדי להגיע לאליפות בכושר שיא".

רבע 1

שלשה של אפיק ניסים ונקודות של ליאור אליהו סידרו לנבחרת ישראל יתרון 6:9 בפתיחה, אבל הבולגרים ענו בנקודות קלות וליי אפ קל של ארל רולנד 3:32 לסיום הרבע, קבעו 14:14. בדקות הבאות שתי הנבחרות התקשו לייצר נקודות ובסיום הרבע 16:18 לבולגריה.

רבע 2

הרבע השני נפתח עם נדנדת סלים, כשאף אחת מהנבחרות לא מצליחה לברוח ליריבתה. באמצע הרבע גיא פניני שהגיע לפרקט עם יד מאופסת, ויוגב אוחיון הדומיננטי באותן דקות, התעוררו בזמן כדי להצעיד את ישראל ליתרון 27:37, אבל השחקנים של שיבק איבדו ריכוז וגם את ההפרש והמחצית הסתיימה ב-38:38.

רבע 3

ישראל הייתה עדיפה בפתחית הרבע השלישי, כשליאור אליהו קולע באחוזים טובים ומעלה אותה ל-42:45, אבל השחקנים בלבן לא הצליחו לייצר מומנטום חיובי ובולגריה ניצלה את זה כדי להישאר בתמונה וגם לקחת את ההובלה בהמשך ולהוליך 58:61 בסוף הרבע.

רבע 4

בולגריה כבר הגדילה לפלוס 5 בתחילת הרבע האחרון, אבל שלשה של גיא פניני קירבה את ישראל בחזרה. בהמשך ישראל עלתה ל-77:79 ומשם התפתח משחק צמוד למדי, כשיוגב אוחיון קובע 82:82 37 שניות לסיום. במהלך הבא ארל רולנד חדר כדי להשיב לבולגריה את היתרון וכ-20 שניות לסיום איבד אוחיון את הריכוז ואת הכדור בהוצאת חוץ, והבולגרים קלעו במתפרת והבטיחו את הניצחון.

קלעו לנבחרת ישראל: גיא פניני 18, ליאור אליהו 17, אפיק ניסים 15 (4 מ-5 ל-3), יוגב אוחיון 10, אלישי כדיר 8, אורי קוקיה 6, גל מקל 4 ו-5 אסיסטים, מורן רוט ויניב גרין 2 כ"א. יובל נעימי שיחק ולא קלע.

הרבו לקלוע לנבחרת בולגריה: פיליפ וידאונוב 24, דיאן איבנוב 17 ו-9 ריבאונדים, ארל רולנד 14 ו-6 אסיסטים.

נבחרת ישראל בכדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully