וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - מכבי תל אביב: מורחקים ומושעים

ראלי ומורי התעמתו באימון והושעו מהמשחק מול הצהובים בגביע הטוטו (א', 21:00, 5+לייב). איוניר ירצה את עונש ההרחקה שלו

לא שקט בבני יהודה. אחרי ההדחה המתסכלת מהליגה האירופית בעקבות ההפסד 3:0 להלסינגבורג בשבדיה, אימון הבוקר (שבת) היה טעון במיוחד, כשדן מורי ועוז ראלי התעמתו ביניהם. השניים החליפו מספר מילים והעימות גלש גם למגע פיזי ודחיפות.

שחקני הקבוצה התערבו והפרידו בין השניים, שהושעו ולא יכללו בסגל למשחק גביע הטוטו מחר (ראשון, 21:00, ספורט 5+ לייב) נגד מכבי תל אביב. כמו כן, צפויים השניים לספוג קנס כספי בעקבות התקרית. ניצן אהרונוביץ' עשוי לפתוח במקומו של מורי במרכז ההגנה, כאשר חסן אבו זייד שלא שיחק בהפסד להלסינגבורג ביום חמישי, צפוי לפתוח בקישור האחורי.

השבוע ינסו בבני יהודה לסגור סופית את צירופם של ישראל זגורי וגל כהן, שסיכמו עקרונית את תנאיהם במועדון. הקשר יגיע בהשאלה לעונה אחת ממכבי חיפה, והבלם יקווה להסדיר את ענייניו מול הפועל פתח תקוה ולהצטרף אף הוא לחבורה של יוסי אבוקסיס.

בני יהודה חזרה מאוכזבת מאוד משבדיה

בני יהודה בוואלה! ספורט

מדוניאנין ערך אימון ריצה

גם מכבי תל אביב קיימה הערב את האימון המסכם לקראת משחק גביע הטוטו, אם כי אצלה לא התקיימה אף תגרה. הבשורה הטובה הגיעה מכיוונו של הקשר הפצוע האריס מדוניאנין שערך אימון ריצה קל, לראשונה מאז נקע את רגלו. קצב ההחלמה של הבוסני מהיר מכפי שהעריכו בתחילה ונראה שהוא צפוי לחזור לאימונים מלאים מוקדם מההערכה הראשונית שדיברה על היעדרות של שלושה שבועות. ביום שני אף ימריא מדוניאנין לבוסניה ויצטרף לסגל נבחרתו לקראת משחק הידידות שלה נגד יוון.

אלירן עטר לא נכח באימון בשל סיבות אישיות אך ישחק מחר מול הזהובים. משה לוגסי ומונאס דאבור שנמצאים עם הנבחרת הצעירה, שוחררו מהמשחק, כמו גם יואב זיו שלא ישחק מחר ויקבל מנוחה. גם הבלם ניבאלדו שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי לא יכלל בסגל. מי שעוד לא יהיה חלק מהמשחק הוא המאמן, מוטי איוניר, שירצה את עונש ההרחקה שלו בעקבות אירועי הדרבי, ואת מקומו יחליף גדי כרמלי. השוער ברק לוי יפתח בין הקורות כאשר המגן אורי כהן, הקשר גל אלברמן וגם צמד החלוצים אלירן עטר וברק יצחקי צפויים לקבל מחר דקות משחק בשורות הצהובים, שרוצים להמשיך את המומנטום מהניצחון בליגה האירופאית.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

גביע הטוטו בוואלה! ספורט

עדכון ראשון: 6.8, 16:46

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully