וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "זה לא הפער בין שתי הקבוצות"

מאמן בני יהודה תלה את האשמה בהפסד בשבדיה ביום חלש של שחקניו. כפיר אדרי: "שיחקנו את המשחק הכי גרוע שלנו העונה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בני יהודה חזרה אחר הצהריים (שישי) משבדיה אחרי שהודחה מהליגה האירופית. אחרי הניצחון 0:1 על הלסינגבורג במשחק הראשון בין השתיים בסיבוב המוקדמות השני, קיוו הזהובים להשיג תוצאה שתעלה אותם לשלב הבא, אבל ראו את השבדים חוגגים עם 0:3 ביתי חלק וסיימו את דרכם במפעל.

"היו לנו תקוות", אמר יוסי אבוקסיס לאחר הנחיתה. "כי במשחק הראשון הראינו יכולת הרבה יותר טובה מהשבדים. לצערנו כל היכולת הטובה הזו הביאה לנו רק 0:1 וזה יתרון מאוד מאוד שביר שהם חיסלו אותו בדקה השנייה. והם למעשה היו הרבה יותר טובים מאיתנו אתמול ועשו 0:3 אולי מארבעה מצבים. ההבדל בסיכום שני המשחקים היה ניצול המצבים".

"לא נראינו טוב מההתחלה", הוסיף אבוקסיס. "השער המהיר שספגנו לא נתן לנו להיכנס למשחק עד הדקה ה-20 ואז היו לנו כמה דקות טובות אבל זה לא היה זה, וזאת לא הייתה יכולת שיכולה להעלות אותנו שלב, וחבל. זה לא הפער בין שתי הקבוצות. נכנסנו אתמול ליום חלש שבו שום דבר לא הלך, וליריב הכל הלך".

כפיר אדרי הוסיף: "אנחנו מאוכזבים, התוצאה לא הספיקה לנו לצערי, דווקא ברגע כל כך חשוב שיחקנו את המשחק הכי גרוע שלנו העונה. היו לנו הרבה תקוות להגיע לפלייאוף, אבל צריך להרים את הראש כמה שיותר מהר כי מחכה לנו ליגה ארוכה".

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully