וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות הליגה האירופית: בני יהודה הודחה

הכתומים הפסידו 3:0 להלסינגבורג בשבדיה וסיימו דרכם באירופה. יוסי אבוקסיס: "שילמנו על ההחמצות במשחק הראשון"

בני יהודה קיוותה להעפיל הערב (חמישי) בפעם השנייה בהיסטוריה לשלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית, אך הלסינגבורג הייתה גדולה עליה. מוליכת הליגה השבדית ניצחה 0:3 במגרשה הביתי, מחקה את ההפסד 1:0 מהמשחק הראשון וסיימה את הקמפיין האירופי של יוסי אבוקסיס ושחקניו, בדיוק בתוצאה עליה הימרו בעיר. בני יהודה יכולה לחוש פספוס עצום ולהיזכר בעיקר בהחמצות הרבות מהמשחק בבלומפילד. הסיפור יכול היה להיות שונה, ישראל תסתפק בשלוש נציגות בהגרלה מחר.

מאמן הקבוצה יוסי אבוקסיס אמר אחרי המשחק לאתר הרשמי של הקבוצה: "היה משחק לא טוב שלנו. הפתיחה היתה רעה מאוד, ספגנו כבר בדקה השנייה ונכנסנו למשחק רק בדקה ה-20. לא היו לנו הרבה מצבים אבל יכולנו לכבוש ובזמן שהתוצאה הייתה 0:2 היה לנו מצב טוב לכבוש".

אבוקסיס הוסיף: "מסתבר ששילמנו על ההחמצות במשחק הראשון, ולעומת זאת הם כבשו כמעט בכל מצב אליו הם הגיעו היום. נלמד מטעויות נמשיך עם הפנים קדימה ויש גם ימים כאלה בכדורגל שכולם לא הולך".

פדרו גלבאן שחקן בני יהודה תל אביב. ברני ארדוב
תחושת החמצה. פדרו גלבאן/ברני ארדוב

הקבוצה משכונת התקווה, הפעם בתלבושת שחורה, איבדה כבר אחרי שלוש דקות את היתרון השביר מיום שלישי שעבר. מתיאס לינדסטרום נגח באין מפריע לרשת של דלה איינוגבה בדקה השלישית, והפך לשחקן הראשון שמכניע את השוער הניגרי העונה. אחרי שלושה משחקים ללא ספיגה באירופה ועוד אחד בגביע הטוטו, בני יהודה הוציאה כדור ראשון העונה מהרשת. החבורה של אבוקסיס יצאה מההלם בסביבות הדקה ה-15, אבל לא הצליחה להשיג את שער החוץ היקר שהיה מוציא את הרוח מהמפרשים של השבדים.

הלסינגבורג המשיכה להניע כדור בשקט, תקפה עם לא מעט שחקנים ועשתה זאת בעיקר דרך אריק אדמן ואריק סונדין באגף השמאלי מול איציק עזוז, שלא יכול היה להסתדר עם שני שחקנים וכשהוא מוצהב כבר מהפתיחה. הסבלנות של השבדים השתלמה בדקה ה-61, כשבעיטה ממרחק של ארדיאן גאשי פגעה בשחקן אורח ונחתה ברשת. לבני יהודה היו שתי הזדמנויות טובות לצמק ולעלות, אבל היא החמיצה ואיבדה את המשחק עם הרחקתו של עוז ראלי (69). לינדסטרום השלים צמד ארבע דקות לאחר מכן ושלח את הלסינגבורג לשלב הבא.

בני יהודה, שלא שינתה את פניה מהעונה שעברה, תנסה להוכיח שהסגל העומד לרשותה, בנוסף לעוד שניים-שלושה שחקנים (בעיקר בחלק הקדמי) יכול להספיק כדי להתברג פעם נוספת בצמרת הגבוהה של ליגת העל. אולי בשנה הבאה גם הקמפיין האירופי יהיה ארוך יותר.

מהלך המשחק

דקה 3: גול! הלסינגבורג יצאה להתקפה מהירה, סונדין הגביה נהדר מצד שמאל ולינדסטרום ברח ממורי ונגח מקרוב אל הרשת של איינוגבה. כמה חבל מבחינת בני יהודה, 0:1 להלסינגבורג ו-1:1 בסיכום המפגשים.

דקה 14: בעיטה ראשונה של בני יהודה לעבר השער, הנסון לא התקשה להסתדר עם הניסיון של ראלי ממרחק. בלילי הפריע לשוער וקיבל צהוב, שימנע ממנו לשחק במשחק הבא באירופה, כמו המגן עזוז.

דקה 18: כדור קרן של בני יהודה יצר ערבוביה ברחבה, איבשקביצ'יוס בעט בחצי מספרת מקרוב, אבל הנסון הדף מצוין.

דקה 22: סונדין שוב חרך את אגף שמאל, בני יהודה הצליחה להינצל משני מצבים ברחבה.

דקה 28: אדרי הגביה לרחבה, מרינקוביץ' החופשי נגח החוצה.

דקה 45: המגן השמאלי אדמן החליף מסירות עם סונדין באגף והגביה לצד השני, שם לינדסטרום השתלט ובעט כדור חד שהחטיא במעט את המסגרת. המחצית הסתיימה.

דקה 59: אנדרסון בעט כדור נהדר מ-22 מטרים, איינוגבה התעופף ובקצות האצבעות הוציא את הכדור מהחיבורים. הצלה גדולה של השוער.

דקה 61: גול! גאשי בעט מהאוויר מ-30 מטרים, הכדור פגע באחד משחקני בני יהודה, הטעה את איינוגבה ונעצר רק ברשת. 0:2 להלסינגבורג.

דקה 63: בני יהודה חיפשה תגובה מהירה, אבל הנסון התעופף והדף את הבעיטה המצוינת של מרינקוביץ'.

דקה 64: בני יהודה לוחצת. ראלי ומנשה החליפו מסירות, האחרון סיים עם בעיטה חזקה לידיו של השוער השבדי.

דקה 67: מרינקוביץ' נשלח לרחבה ונותר לבד מול הנסון, אבל השוער שוב עצר נהדר. פספוס גדול של בני יהודה.

דקה 69: כרטיס אדום! ראלי קיבל את הצהוב השני שלו בעקבות גלישה מסוכנת לעבר מלאנגו. בני יהודה ב-10 שחקנים והמשימה הופכת קשה עוד יותר.

דקה 73: גול! לינדסטרום ברח מהשמירה ומקרוב נגח את השני שלו פנימה. 0:3 להלסינגבורג שסוגרת עניין.

דקה 85: סונדין הפציץ מ-20 מטרים, איינוגבה זינק והדף כמו גדול לקרן.

הרכב הלסינגבורג: פר הנסון, כריסטופר אנדרסון (סימון תרן, 86), מרכוס הולגרסון, פטר לארסון, אריק אדמן, מתיאס לינדסטרום, ארדיאן גאשי (האנו פטרונן, 89), מאי מלאנגו, אריק סונדין (אמיל אברג, 90), רסמוס יונסון, יוזף באפו.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, דן מורי, אביב חדד, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, עוז ראלי (הורחק, 69), ננאד מרינקוביץ' (אמיר עגיוב, 76), שלו מנשה (בן צעירי, 79), פדרו גלבאן, פיני בלילי (שלומי לוי, 82).

בני יהודה בוואלה! ספורט

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully