וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייק דיוגו מועמד להפועל ירושלים

6.8.2011 / 14:00

במועדון האדום בוחנים את צירוף הפורוורד/סנטר של הקליפרס. גם סטביץ' מ-KK בלגרד מועמד. צירוף באוורס מוטל בספק

האם גם הפועל ירושלים תתחזק בשחקן NBA? במועדון מהבירה ממשיכים לבדוק מועמדים לעונה הבאה ולוואלה! ספורט נודע כי אייק דיוגו, ששיחק בעונה שעברה בלוס אנג'לס קליפרס, נמצא על כוונת ראשי הקבוצה. לאחר שמכבי תל אביב החתימה את ג'ורדן פארמר, גם ירושלים, כמו קבוצות אחרות באירופה, רוצה לנצל את השביתה הצפויה ב-NBA ולהתחזק בשחקן מן הליגה הטובה בעולם. יצוין כי אשתקד הוזכר דיוגו כמועמד להצטרף למכבי תל אביב.

אייק, (28, 2.06 מ'), אמריקאי ממוצא ניגרי המשחק כפורוורד ויכול לתפקד גם כסנטר, הוא בוגר מכללת אריזונה סטייט. בדראפט 2005 נבחר בסיבוב הראשון על ידי גולדן סטייט ווריורס כאשר שנתיים לאחר מכן, ב-2007 עבר לאינדיאנה. בשנתו השנייה בפייסרס העמיד ממוצעים של 5.6 נקודות ו- 2.8 אסיסטים ב-10 דקות. אחר כך שיחק גם בפורטלנד וסקרמנטו. ב-2009 חתם בניו אורלינס, אך לא שיחק באף משחק. בשנה שעברה עבר דיוגו ללוס אנג'לס קליפרס, שם רשם ממוצעים של 5.8 נקודות ו-3.2 ריבאונדים ב-13 דקות.

שחקן נוסף המועמד לקבוצה הוא אוליבר סטביץ' (27, 2.04 מ'). הסרבי שיחק בעבר בליגות הסרבית, הסלובנית והפולנית, ולאחר מכן חזר הביתה לקבוצת KK בלגרד. בעונה החולפת שיחק באולדנבורג הגרמנית, איתה גם הופיע במפעל היורוקאפ. ב-40 משחקי ליגה העמיד סטביץ' ממוצעים נאים של 11.1 נקודות, 6.8 ריבאונדים והוסיף גם 1.1 חטיפות למשחק. ביורוקאפ עמדו ממוצעיו על 9 נקודות ו-6.2 ריבאונדים.

כמו כן, הצוות המקצועי בוחן את מועמדות שלדן וויליאמס, אולם מחירו הגבוה של השחקן עלול למנוע את צירופו לקבוצה. גם רנדולף שבליק ושון מאי מועמדים. עם זאת, יש לציין כי במועדון חוששים ממצבו הבריאותי של מאי.

במקביל, בירושלים ממשיכים לחפש חיזוק זר לעמדות הגארד ולמרות המחלוקות לגבי צירופו של טימי באוורס, השחקן עדיין מועמד לקבוצה. כזכור, המאמן עודד קטש רוצה את השחקן ואף כבר שוחח עמו במטרה להחזירו לבירה. אולם לא ברור עד כמה תיענה הנהלת המועדון לרצונו של קטש, לאחר שהחליטה העונה להיות מעורבת יותר בצד המקצועי.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully