וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים מעוניינת בסדריק סימונס

17.7.2011 / 23:59

קבוצתו של קטש עוקבת אחר סנטר קאבלה בעונה שעברה, ששיחק ב-NBA. גם אוליבר סטביץ' ורנאדו ג'רוויס מועמדים

ההכנות של הפועל ירושלים לעונה הקרובה ממשיכות להיכנס להילוך גבוה, ולאחר שנודע כי הקבוצה מנהלת משא ומתן עם יובל נעימי וגוני יזרעאלי לעמדת הרכז, גם עמדת הסנטר בקבוצה עומדת בפני איוש. הערב (ראשון) נודע לוואלה! ספורט כי ירושלים בוחנת שלושה מועמדים, והם אוליבר סטביץ', סדריק סימונס ורנאדו ג'רוויס.

סדריק סימונס (25, 2.06), שיחק בעבר ב-NBA, אך מאז הקריירה שלו דשדשה מעט. סימונס נבחר ב-2006 בדראפט במקום ה-15 על ידי ניו אורלינס הורנטס, במדיה העמיד ממוצעים של 2.9 נקודות ו-2.5 ריבאונדים ב-43 משחקים. בעונת 2007/8 הועבר בטרייד לקליבלנד, משם לשיקגו, ובהמשך מצא את עצמו בסקרמנטו, אך לא זכה בה להזדמנות. סימונס הגיע לפרישטרי ביוון, ובעונה החולפת שיחק בקאבלה בה העמיד ממוצעים של 12 נקודות ו-7.2 ריבאונדים בממוצע למשחק.

השם השני שבירושלים בוחנים ברצינות הוא זה של סטביץ' (27, 2.04). הסרבי שיחק בעבר בליגות הסרבית, הסלובנית והפולנית, ולאחר מכן חזר הביתה לקבוצת KK בלגרד. בעונה החולפת שיחק באולדנבורג הגרמנית, איתה גם הופיע ביורוקאפ. ב-40 משחקי ליגה העמיד סטביץ' ממוצעים של 11.1 נקודות, 6.8 ריבאונדים והוסיף גם 1.1 חטיפות למשחק. ביורוקאפ עמדו ממוצעיו על 9 נקודות ו-6.2 ריבאונדים.

שחקן נוסף עליו חושבים בבירה הוא ג'רוויס ואראנדו (23, 2.06), ששיחק בעונה שעברה בקבוצת טוסקנה פיסטויה מהליגה השניה באיטליה. ואראנדו נבחר בדראפט 2010 של ה-NBA על ידי מיאמי היט במקום ה-41, וקיווה להצטרף לחבורה של לברון ג'יימס, דווין וויד וכריס בוש, אבל לא הצליח להרשים במחנה טרום העונה, ונופה. בהמשך הגיע לאיטליה, שם העמיד ממוצעים של 15.4 נקודות ו-8.9 ריבאונדים בממוצע למשחק. בסיום העונה נקרא השחקן שוב למיאמי כדי לבחון את צירופו האפשרי, אך עם איומי השביתה שברקע הוא נותר ללא קבוצה.

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully