וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: יובל נעימי וגוני יזרעאלי מתקרבים

16.7.2011 / 22:31

במידה ויוגב אוחיון יחתום במכבי תל אביב, לפחות אחד משני הרכזים צפוי לחתום בבירה. עמית שמחון ישוחרר מהקבוצה

לאחר הודעתו של יותם הלפרין למכבי תל אביב כי לא יגיע לקבוצה, וההערכות כי הגעתו של יוגב אוחיון לקבוצה הצהובה היא בסך הכל עניין של זמן, בהפועל ירושלים צפויים לבצע בימים אחרונים מהלך להחתמתו של לפחות אחד מהרכזים הישראלים יובל נעימי וגוני יזרעאלי. בקבוצה נמצאים בקשר עם שני השחקנים, ובמידה ואוחיון אכן יחתום בשורות מכבי תל אביב, לא מן הנמנע שירושלים תחתים את שניהם.

בגוני יזרעאלי מעוניינות גם גלבוע/גליל, קבוצתו בשנים האחרונות, אך הצעתה של הקבוצה נמוכה לפי מקורביו של השחקן, וכן עירוני אשקלון של אריק אלפסי, שרצה להביא אותו בעבר לנתניה. באשקלון בונים על יזרעאלי כאפשרות שנייה במידה ולא יצליחו להחתים את מורן רוט, לו הגישו הצעה אתמול (שישי) לחוזה לשנתיים. רכז נוסף אליו פנתה עירוני אשקלון הוא ניב ברקוביץ' שצפוי להגיע ביחד עם רכז ישראלי נוסף.

הפועל ירושלים צפויה לשחרר בימים הקרובים את הפורוורד הצעיר עמית שמחון שחתם בעונה שעברה על חוזה לשלוש עונות. כזכור, שמחון הושאל במהלך העונה שעברה לברק נתניה לאחר שלא קיבל הזדמנות בבירה, ובירושלים החליטו לא להשאיל אותו בשנית אלא לשחרר אותו מחוזהו. בשמחון מעוניינות בני השרון, מכבי ראשון לציון ועירוני אשקלון, והוא צפוי להגיע לאחת מהקבוצות הללו כבר במהלך הימים הקרובים.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully