וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדן וויליאמס מועמד להפועל ירושלים

3.8.2011 / 22:07

קבוצתו של קטש מעוניינת בכוכב המכללות לשעבר, ושחקנה של ניו יורק ניקס כיום, שנבחר ב-2006 במקום החמישי בדראפט

בזמן שמכבי תל אביב הודיעה על החתמתו של ג'ורדן פארמר מניו ג'רזי נטס, גם בהפועל ירושלים לוטשים עיניים אל עבר הליגה הטובה בעולם. הערב (רביעי) נודע כי הקבוצה מהבירה מעוניינת בשלדן וויליאמס, ששיחק בעבר בבוסטון, מינסוטה, סקרמנטו ואטלנטה, וכיום נמצא בניו יורק ניקס.

וויליאמס (27, 2.06) הוא כוכב מכללות גדול, ששיחק במכללת דיוק, ולאחר 4 שנים סיים כחוסם וכריבאונדר הטוב בהיסטוריה של המכללה, ואף נבחר על ידי מספר גופים לשחקן המצטיין של 2006. לאחר שסיים ארבע שנים, נבחר וויליאמס בדראפט במקום החמישי על ידי אטלנטה, בה רשם 5.5 נקודות ואסף 5.4 ריבאונדים בעונת הרוקי שלו. לאחר שתי עונות הועבר בטרייד לסקרמנטו תמורת מייק ביבי. את העונה האחרונה עשה בבוסטון, בה רשם 3.7 נקודות ו-2.7 ריבאונדים ב-54 משחקים במדים הירוקים, ובהמשך הועבר לניו יורק במסגרת הטרייד שהביא גם את כרמלו אנתוני לתפוח הגדול.

אגב, עוד לפני שהפך לכוכב מכללות, הסתבך וויליאמס עם החוק, כשנאשם ב-2002, בזמן ששיחק בתיכונים בכך שאנס בחורה בת 19 יחד עם שני חבריו לקבוצה. הם הושעו ממשחק בזמן החקירה, אך לבסוף לא עמדו למשפט. פרט נוסף המעניין לגבי וויליאמס הוא שהוא נשוי לקנדיס פארקר, כוכבת ה-WBNA, שהיא גם אחותו של אנתוני פארקר, ששיחק בעבר במכבי תל אביב וכיום מככב בקליבלנד.

קטש גם רוצה את באוורס. ההנהלה קצת פחות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully