וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו בית ד': באר שבע תבחן את זקשבסקי

ניר קלינגר יבחן את יכולתו של הקשר הפולני במשחק נגד בית"ר ירושלים, שממשיכה להתכונן לעונה בצל הבעיות הכלכליות

אחרי שהפסידה במחזור הראשון להפועל ראשון לציון, הפועל באר שבע תארח את בית"ר ירושלים בתקווה להשיג ניצחון ראשון במשחק רשמי העונה. מאמן ב"ש ניר קלינגר יבחן במשחק את קשר בורוסיה דורטמונד B ושחקן הנבחרת הצעירה של פולין, מרטין זקשבסקי, שעשוי לחתום במסגרת המאמצים של קלינגר למצוא קשר וחלוץ. אם קלינגר יחתים אותו, הוא יצטרך להחתים חלוץ ישראלי.

ויליאם סוארס שסובל מפציעה לא ייכלל בסגל ולכן אבי יחיאל יאייש את עמדת הבלם לצד עודד גביש. לואיס טורס ושמעון הרוש ישחקו באגפים. אמג'ד סולימאן עשוי לקבל הזדמנות ראשונה בהרכב מאז הגיע לקבוצה, כשאביתר אילוז, לארייה קינגסטון וסיראז' נאסר אמור להשלים את חוליית הקישור. מוטי מלכה שמסוגל לשחק בינתיים למרות הפציעה צפוי לפתוח לצדו של עידו אקסברד. במועדון מעריכים שכ-3,000 צופים יחזרו במשחק מחר, שני שליש מהם אוהדים מקומיים. בנושא אחר: אלונה ברקת פנתה לאבי נימני וביררה אפשרות לצרף את הקשר ישראל זגורי. ניר קלינגר אף שוחח עם השחקן בעצמו. לקשר ישנה עדיפות לשחק בבני יהודה או מכבי נתניה (שבינתיים מוכנה לצרפו רק אם עסקת מעברו של חן עזרא לחיפה תתבצע).

במקביל לאי הוודאות הכלכלית והקשיים בהחתמת שחקנים, בית"ר ממשיכה בהכנות לפתיחת העונה ומקווה לאגור עוד נקודות בגביע הטוטו. המאמן דוד אמסלם לא תרגל הרכב, אבל נראה שלא יהיו שינויים לעומת ה-11 שפתחו ב-2:2 באשדוד. משה מישאלוב, שרוצה להמשיך, ישחק. בין הצדדים קיימים פערים, אבל פגישה נוספת תתקיים בשבוע הבא. אבירם ברוכיאן, סטיבן כהן ועמית בן שושן יפתחו בחלק הקדמי. ?משחק מול באר שבע לא קל. בשבילנו זה גם ניסוי כלים ואני מאמין שיהיה בסדר נילחם במגרש נשחק עם לב ונשמה ונקווה שננצח?, אמר אמסלם והוסיף: "קורנפיין יעשה הכל כדי שתומר בן יוסף ומישאלוב יחתמו בקבוצה. אנחנו נשתף צעירים גם בגביע הטוטו וגם בליגה ונקווה שתוך כדי שיעבור הזמן יגיע גם רכש, זה יכול לעזור גם לשחקנים הצעירים שלנו להתקדם?.

שבת, 18:30, 5+ לייב. איצטדיון וסרמיל. שופט: זיו אדלר

הפועל ראשון לציון - מ.ס. אשדוד (שבת, 19:30)

בקבוצה של ניסן יחזקאל סיכמו השבוע על צירופו של החלוץ סינדו דוסו, אך פערים בין הקבוצה לקצ'מצ'ט ההונגרית, לה שייך דוסו, מונעים בשלב זה את הגעתו והוא צפוי להגיע רק בשבוע הבא. מי שעוד לא יכול לשחק הוא הבלם-קשר דור הלוי שחתם בקבוצה, אך טרם קיבל את השחרור מבני יהודה. גיא משפתי, שלא שותף בשבוע שעבר לאור פערים בינו לבין הקבוצה, חתם השבוע וצפוי להיות משולב. הילאל מוסא, שבישל את שני השערים בניצחון על הפועל באר שבע, עשוי לקבל את חולצת ההרכב הראשון על חשבון אחד הקשרים שפתחו במשחק.

מ.ס אשדוד תנסה להשיג מחר נצחון ראשון בגביע הטוטו באיצטדיון הסופרלנד. האשדודים שסיימו במחזור שעבר בתיקו 2:2 ביתי נגד בית"ר ירושלים, יצטרכו לנצח בכדי להישאר בתמונת ההעפלה לשלב הבא לקראת המחזור האחרון של שלב הבתים בשבוע הבא. סגל חסר מאוד יעמוד לרשותו של המאמן יוסי מזרחי, לאחר שחוזיהם של הקשר הבוסני מריו בוסיץ' והבלם הקונגולזי יא יא פטי טרם אושרו בבקרת התקציבים. גם הקשר הצעיר ניר ביטון נמצא בספק גדול למשחק בשל מחלה. עופר ורטה יפתח בעמדת המגן הימני, כאשר אפה אמברוז צפוי לשתף פעולה עם ישראל ראש במרכז ההגנה.

בן בוטבול צפוי לקבל קרדיט בקישור האחורי, ודוד רביבו, רחמים צ'קול וגדי קינדה הצעיר ישחקו בקישור. החלוץ משה בן לולו שצפוי לחתום באופן רישמי על חוזהו בקבוצה בימים הקרובים יפתח בחוד. באשדוד ממשיכים בחיפושים אחר שחקני חיזוק לחלק הקדמי כאשר השמות החמים על הפרק הם צמד הזרים סאדאת בוקארי וסמואל יבואה שמועמדים להצטרף.

שבת, 19:30. איצטדיון הברפלד. שופט: מאיר לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully