וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: משה בן לולו וסמואל יבואה קרובים לחתימה

2.8.2011 / 21:50

החלוץ הישראלי יחתום על חוזה ארוך טווח, גם הגנאי בדרך לקבוצה של יוסי מזרחי. רוג'רס קולה עשוי להיות חלק מהסגל

החלוץ משה בן לולו (23), שכרטיסו שייך למ.ס אשדוד ובעונה האחרונה הושאל לבית"ר ירושלים, צפוי לחתום הערב (שלישי) באשדוד לעונה הקרובה. בן לולו התאמן במשך הקיץ בבית"ר ירושלים והיה צפוי להמשיך בשורותיה, אך עקב המצב הכלכלי של המועדון חזר בשבוע שעבר להתאמן במדי אשדוד ואף כבש צמד במשחק גביע הטוטו נגד בית"ר (2:2). בן לולו צפוי לחתום הערב באשדוד על חוזה ארוך טווח ולשוב לקבוצת נעוריו אותה עזב לפני למעלה משלוש שנים.

מעבר לבן לולו, באשדוד גם קרובים לסיכום עם סמואל יבואה (25). יבואה, שאף הוא שיחק בבית"ר ירושלים בעונה שעברה, ולפני כן בהפועל כפר סבא ובהפועל תל אביב, נמצא במו"מ מאוד מתקדים וגורמים באשדוד מבהירים כי העניינים קרובים מאוד לסיכום. החלוץ הגנאי אמור לבן לולו בהתקפת הקבוצה שאיבדה הקיץ את דימיטאר מקרייב ועידן שריקי.

חלוץ נוסף שאמור להצטרף לאשדוד הוא הזמבי רוג'רס קולה, ששייך למועדון ובעונה שעברה הושאל להפועל ראשון לציון בליגה הלאומית ולפני כן שיחק כמושאל בבני לוד. קולה (22) מתאמן עם הקבוצה ובימים הקרובים תתקבל החלטה סופית לגביו. אם קולה יחתום, הוא יהיה הזר החמישי במועדון אחרי אפה אמברוז, מריו בוז'יץ' ויאיא פטי.

מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully