וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: הבעלות עוברת לידי האוהדים?

4.8.2011 / 1:22

אנשי עסקים שאוהדים את הקבוצה מתכננים מיזם במסגרתו ירכשו האוהדים מניות. הקרן לידידות תתמוך בקבוצה העונה

האם נמצא הפתרון למצבה של בית"ר ירושלים? מספר אנשי עסקים אוהדי הקבוצה מרימים מיזם, במרכזו האוהדים ירכשו מניות של הקבוצה ובעתיד יהפכו לבעלים. אנשי העסקים קיבלו כבר אור ירוק מהיו"ר איציק קורנפיין למהלך ומתכננים להוציאו לפועל בתקופה הקרובה. על פי התכנית, כל אוהד יידרש לרכוש מניה בסכום של כ-1,000 שקל ובתמורה לכך יקבל מניה ומנוי של המועדון. יוצב רף של לפחות 3,000 מניות שיכניסו כשלושה מיליון שקל, ואם וכאשר התוכנית תצא לפועל, יוכלו בעתיד האוהדים לקבל לפחות חלקית בעלות על המועדון.

בשיחה שנערכה אתמול (רביעי) בין אנשי העסקים לאוהדים מכל הפלגים יצאה הודעה בשם כולם: "בפגישה שנערכה אתמול בערב בין כלל אוהדי בית"ר מכל הפלגים והיציעים הוסכם לצאת למהלך למען הצלת המועדון. במהלך הזה תצא הקבוצה ביחד עם האוהדים למבצע מכירת מנוי-מניה, מהלך שיחזק את הקבוצה מבחינה כלכלית ויחזיר את האוהדים ליציעים. לאחר תשעה באב תצא הודעה מסודרת באמצעות כלי התקשורת עם הסבר מפורט על הדרך בה יתנהל המהלך. ארגוני האוהדים, ובתוכם ארגון לה פמיליה, מברכים על המהלך וקוראים לכלל אוהדי בית"ר בישראל להירתם ולקחת חלק. בנוסף לכך, הוחלט לשים בצד את כל המחלוקות בין היציעים והפלגים השונים ובין קברניטי הקבוצה בצד למען הקבוצה היקרה לליבנו. אנו מאמינים כי קהל וקבוצה מאוחדים יחזירו את הכח וההרתעה לבית"ר ירושלים".

כחלק מהתכנית, כבר סוכם עם לא מעט אוהדים מפורסמים של המועדון כמו אייל גולן, שאמורים לרכוש מניה ולתת רוח גבית למהלך ויסייעו בכל דרך בה יתבקשו. בשבועות הקרובים יחלו בארגון התהליך שמבחינת המארגנים זהו מבחן הכח האמיתי של האוהדים. לטענתם, עד היום אוהדי בית"ר התקשו לשים את הכסף כי לא היו בטוחים לאן הוא עשוי להגיע אך מדובר בתהליך שונה לחלוטין והם חדורי אמונה בהצלחתו.

למארגנים ברור שלא מדובר בתהליך פשוט וגיוס המניות אף עשוי לקחת חודשים אך התחושה בקרב כולם היא שיש הסכמה כוללת ורחבה בין כל האוהדים כי הקבוצה כבר לא יכולה להרשות לעצמה להמתין למושיעים ושנייה לפני שהמועדון קורס זאת ההזדמנות של הקהל לנצל את הכח הגדול שלו, להתאחד ולהחזיק את המועדון כלכלית.

אחד המארגנים אמר: "יהיו כאלה שיזלזלו, אבל אם התהליך יצליח והוא יצליח זה יהיה אולי הדבר הכי טוב שקרה למועדון הזה עד היום. אין אוהד שפוגשים היום ברחוב והוא לא תוהה למה כל הקהל הגדול הזה לא יכול להיות להחזיק את הקבוצה. זה ייצור קירבה, זהות, אחדות ויחזיר הרבה מאוד אוהדים בחזרה למגרש".

היום ב-15:30 תקיים הקבוצה מסיבת עיתונאים בעיריית ירושלים בהשתתפות יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין, המאמן דוד אמסלם, ראש העירייה ניר ברקת ונשיא הקרן לידידות הרב יחיאל אקשטיין, כשהנוכחים אמורים להכריז על תמיכה כספית שתעניק הקרן לקבוצה. בלי קשר, היום נערכה פגישה עם סוכנו של משה מישאלוב, כשבשלב הזה ישנם פערים בין הצדדים, אך הפגישה נערכה ברוח חיובית והצדדים קבעו להיפגש שוב לאחר תשעה באב.

עורך הדין של גאידמק תוקף את אדלר ולוין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully