וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "כולם זלזלו במשחק הזה"

אחרי ההפסד לוואדוז, האדומים עדיין לא מתכננים להחתים שחקני הגנה. שחקן בקבוצה: "בושה ענקית להפסיד לקבוצה כזו"

חרף העובדה כי המשחק אתמול (חמישי) בין הפועל תל אביב לוואדוז מליכטנשטיין, במסגרת שלב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית היה לפרוטוקול בלבד, אין זה אומר שהאדומים ישכחו מהר את ההפסד המביך ליריבה הנחותה שלא הוסיף ביטחון בקבוצה של דרור קשטן. כזכור, אחרי גול של עומר דמארי בדקה הראשונה, שיחקה מחזיקת הגביע באדישות, וספגה שני שערים במחצית השנייה בדרך להפסד 2:1 לקבוצה שמשחקת בליגה השנייה בשווייץ.

בקבוצה יודעים כי החולייה החלשה של הקבוצה היא ההגנה, אולם כרגע האדומים לא מתכננים רכש נוסף בעמדות אלה. אפשר להגיד שאף אחד בהפועל לא ממש ספר את המשחק אתמול, אבל באותה נשימה אין אחד במועדון שהאמין שהקבוצה תחזור מליכטנשטיין עם אחד ההפסדים המביכים של הכדורגל הישראלי: "כולם זלזלו במשחק הזה, במיוחד אחרי הגול של עומר דמארי בפתיחה", אמר אחד השחקנים אמש, והוסיף: "אבל מפה ועד להפסיד לקבוצה שאפילו לא מתברגת בצמרת הליגה הלאומית, זו פשוט בושה ענקית. אנשים כאן נכנסו לאופוריה יותר מדי מהר וכולנו חייבים להבין שיש המון בעיות בקבוצה. אם החלוצים של ליכטנשטיין עושים לנו בעיות בהגנה, מה יהיה מול קבוצות טובות?".

באופן אירוני, השוער אפולה אדל שספג את מירב הביקורות אחרי ה-2:2 בדרבי בגביע הטוטו, הוא היחיד שקיבל אתמול מילים טובות אחרי מספר הצלות שמנעו עוד יותר מבוכה אצל האדומים: "לפחות ראינו שיש על מי לסמוך", פירגן לאדל אחד השחקנים. השחקנים דרוכים כבר למילים הקשות שיקבלו מקשטן באימון, זאת בשל שתיקתו לאחר המשחק והעובדה כי הוא נראה מאוכזב מאוד מהתוצאה. בשורות האדומים ימתינו לתוצאות ההגרלה היום בצהריים ויודעים כי היכולת מול ואדוז חייבת להשתפר באופן דחוף אם הקבוצה רוצה להעפיל לשלב הבתים של הליגה האירופית.

בקבוצה מעוניינים עכשיו להחתים שחקנים נוספים בקבוצה, והכוונה היא להביא שני שחקנים לקישור. ביום ראשון אמור היו"ר דורון אוסידון להיפגש עם ראשי לילסטרום הנורבגית ולסגור את העברתו של נוסא אייגיבור להפועל. מעבר לכך, בקבוצה עדיין מחפשים עוד קשר, אולם לאחר התצוגה הזוועתית של הגנת הפועל, לא בטוח שכוונת האדומים לא לחזק את החלק הזה לא תשתנה. המגן איאד חוטבא אמור להצטרף השבוע לאימוני הקבוצה.

שישי, 14:30, יורוספורט: הפועל תל אביב בהגרלת פלייאוף הליגה האירופית

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully