וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של איגייבור: "הוא מעדיף לחתום בהפועל תל אביב"

למרות הפרסומים בנורבגיה על כך שרוזנבורג העלתה את הצעתה למיליון יורו, סוכנו אומר: "מקווים לסגור עם הפועל בקרוב"

שחקני הפועל תל אביב אמנם נהנים מחצי יום חופש בליכטנשטיין לקראת משחק הגומלין מול ואדוז ביום חמישי בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, אולם בהנהלת הקבוצה, בניגוד לשחקנים, עסוקים בהעברת נוסא איגייבור הניגרי ובקשיים במשא ומתן מול שי אבוטבול.

בנורבגיה פורסם הבוקר (רביעי) כי רוזנבורג הנורבגית הגדילה היום את הצעתה ללילסטרום על הקשר הניגרי למיליון יורו, אולם סוכנו, אתא אנקה, אמר היום לוואלה! ספורט: "כבר כמה ימים הפועל לא יצרה איתי קשר ואני יודע שמתנהל משא ומתן בין הפועל ללילסטרום. השחקן ואני מאוד רוצים שהמשא ומתן מול הפועל יבשיל, נוסא מעדיף את הפועל ואני מקווה שתוך מספר ימים ההעברה תצא לפועל". גם בהפועל עושים מאמצים לסגור את העסקה עם השחקן, איתו יש סיכום עקרוני לארבע שנים, עד שהקבוצה תשוב מליכטנשטיין.

כאבי ראש נוספים להנהלה האדומה מגיעים מצידו של אבוטבול. כידוע ביום שבת נפגש יושב ראש הפועל תל אביב עם שי אבוטבול והגיעו להבנה על שדרוג שכרו לכ-140 אלף דולר, אולם אתמול שוב היה פיצוץ בין הצדדים זאת על רקע הבונוסים לעלייה לשלב הבתים של הליגה האירופית וזכייה בתארים. אתמול דרש הקשר סכומים הרבה יותר גבוהים ממה שהוצע לו, אך אוסידון הציע בעניין זה כ-5,000 דולר בלבד שכמעט גרמו לקשר לא לעלות על המטוס עם הקבוצה אתמול.

מי שאמור לתווך בין הצדדים הוא המאמן דרור קשטן שלא מוכן לוותר על הקשר, כשאוסידון ואבוטבול אמורים להיפגש פעם נוספת לאחר שהקבוצה תנחת בארץ. כרגע הבעיה היא ששני הצדדים זועמים אחד על השני כשבהנהלה מאשימים את אבוטבול בניצול ציני של אהדת הקהל כלפיו ואילו הקשר מרגיש פגוע בעיקר לאור המשכורות שמרוויחים שחקני הרכש כדוגמת אפולה אדל, שצפוי להשתכר כ-400 אלף יורו בעונה. ללא קשר, אבוטבול עצמו עדיין בספק למחר למשחק בשל מתיחה בשריר הירך. היום ינסה הקשר לערוך את האימון המסכם, ואם יצליח, מחר ישקול קשטן האם להרכיבו או שימתין על ספסל ויעלה אם הקבוצה תזדקק לו.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החיוכים זורמים לכל עבר. ידין, תמוז ובוריס קליימן בליכטנשטיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully