וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: הפועל תל אביב הפסידה לוואדוז 2:1

דמארי כבש אחרי 35 שניות, אבל הקבוצה מליכטנשטיין ביצעה מהפך לקראת הסיום והנחילה למחזיקת הגביע הישראלי השפלה

הפועל תל אביב השלימה הערב (חמישי) את ההעפלה לפלייאוף העלייה לשלב הבתים של הליגה האירופית, אבל עשתה את זה אחרי השפלה קשה בדמות הפסד 2:1 לפ.צ ואדוז מהליגה השנייה בשוויץ - קבוצה שהגיעה עד הלום בזכות היותה מחזיקת הגביע של ליכטנשטיין. לא פחות ולא יותר. עומר דמארי כבש את הראשון אחרי 35 שניות ואז זה נראה קליל, אבל רטו זאני השווה בדקה ה-78 וראפיניה הפך כעבור שלוש דקות כדי להנחיל לקבוצה של דרור קשטן הפסד. למזלה את מחזיקת הגביע הישראלי היא ניצחה 0:4 במשחק הראשון (2:5 בסיכום המשחקים) ועלתה שלב.

דרור קשטן מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
רשום על כמה מהרגעים הגדולים בתולדות הפועל תל אביב ועכשיו גם על אחת מהבושות הגדולות בהיסטוריה שלה. קשטן/ברני ארדוב

גם אם הם לא יודו בכך, בהפועל תל אביב עסקו ביממה האחרונה יותר בפרשה הבלתי נגמרת של שי אבוטבול מאשר ביריבה. עם יתרון 0:4 מהמפגש הראשון, המשחק הערב בליכטנשטיין היה אמור להיות בסך הכל בבחינת משחק אימון קל ובהתחלה זה נראה ככה כשכבר אחרי 35 שניות עומר דמארי נשלח לכדור ארוך בעומק חלק המגרש של המארחת וקבע 0:1 עוד לפני שהמחוג משלים סיבוב מלא.

בהמשך השחקנים של דרור קשטן הציגו משחק איטי, שבלוני וחסר דמיון, אולי בהשראת האווירה הלא מחייבת, אולי כחלק מההסתגלות לשיטת המשחק השמרנית של המאמן החדש, השונה מזו של אלי גוטמן שעמד על הקווים במשך יותר משלוש שנים. מנגד, ההגנה טעתה לא פעם ואפשרה למארחת להגיע למצבים ולבסוף להשוות 12 דקות לסיום ולהשלים מהפך בדקה ה-80.

הפועל תל אביב סיימה את המשחק הערב עם הפסד משפיל ובלי בשורות. טוטו תמוז היה סטטי מדי, יוסי שבחון וסלים טועמה לא השפיעו כשהם דבוקים לקו ולא עזרו מספיק לשי אבוטבול ואביחי ידין, מריו פצ'אקלה תפס יום רע ו-וואליד באדיר כבר לא מתאים להרכב של קבוצה כמו הפועל תל אביב.

בסופו של יום הפועל תל אביב דילגה לשלב הבא, אבל נראתה רע מאוד והייתה רחוקה שנות אור מהקבוצה של אלי גוטמן, שהייתה מפרקת יריבות מהסוג הזה לגורמים. דרור קשטן ימשיך כעת לחפש שחקנים שיתאימו לשיטת המשחק שלו ובמתחם וולפסון יכולים לקוות שעד הפלייאוף ופתיחת הליגה יגיע חיזוק ושהיכולת תשתפר.

אביחי ידין שחקן הפועל תל אביב (שמאל) חוגג עם וואליד באדיר. קובי אליהו
יותר מדי חורים בהגנה. באדיר עם ידין/קובי אליהו

מהלך המשחק

דקה 1: גול! 35 שניות בלבד חלפו ועומר דמארי נשלח בכדור עומק ארוך, התקדם עד השוער המארח יילה וכבש בקלות. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 10: דמארי חילץ כדור משחקן הגנה, תמוז קיבל כ-18 מטרים מהשער ובעט בחופשיות שטוח והחוצה.

דקה 39: שבחון מצא את דמארי בתוך הרחבה, החלוץ השתלט היטב בעזרת החזה, אבל בעט חלש ממצב נוח ויילה בלם.

דקה 45: טריפודי השתלט על הכדור אחרי מסירה לא טובה של ידין לפצ'אלקה, הגיע לבדו מול אדל, אבל ידו של השוער הקמרוני הייתה על העליונה. הצלה טובה של אדל.

דקה 56: טריפודי הקדים את הגנת הפועל לכדור קרן ונגח חזק למשקוף.

דקה 59: אביחי ידין חטף כדור במרכז המגרש, התקדם וחלף על פני שחקן יריב, ומ-22 מטר שיחרר בעיטה חזקה שחמקה מעט מעל המשקוף.

72: אדל עמד מחוץ לשער בזמן בעיטה חופשית ארוכה, כמעט הופתע, אבל הדף לקרן ונמלט מספיגה מביכה.

דקה 75: דויד האסלר ניצל טעות של באדיר כדי להגיע לכדור, התגבר בקרב הפיזי על פצ'אלקה והגיע לבדו לאחד על אחד מול אדל, אבל השוער הקמרוני שוב היה במקום כדי לעצור.

דקה 78: גול! רטו זאני הקדים את כל ההגנה הלבנה של הפועל תל אביב בכדור חופשי וכבש מקרוב את ה-1:1.

דקה 81: גול! בארון המחליף ניצל חור נוסף במרכז ההגנה של הפועל, נכנס לרחבה ומצא את ראפיניה, והברזילאי כבש בנגיעה אחת. 1:2 לוואדוז.

ואדוז: פטר יילה, איב אוהרי (רטו זאני, 73), רונלד שווגלר, דושאן צבטינוביץ', פסקאל סרונה, מריו סארה, ראפיניה, ניקולאס האסלר (דויד האסלר, 62), מריו קינצל, רמון צ'קיני, מורנו מרנדה, מריאנו טריפודי (מתיאס בארון, 62).

הפועל תל אביב: אפולה אדל, עמרי קנדה, וואליד באדיר, מריו פצ'לקה, דדי בן דיין, אביחי ידין, שי אבוטבול (מחמוד עבאס, 68), יוסי שבחון (אלרואי כהן, 71), סלים טועמה, טוטו תמוז, עומר דמארי (מהראן לאלה, 80).

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully