וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה לוגסי: "מכבי ת"א תילחם בכבוד מול כל יריבה"

אחרי ה-0:6 על ז'ליזניצ'אר משה לוגסי ומכבי ת"א מביטים הלאה: "גם קבוצה גדולה ננסה לנצח". ייני: "בינתיים זה נראה טוב"

יממה לאחר התצוגה המשכנעת, בה דרסה מכבי תל אביב 0:6 את ז'לייזניצ'אר הבוסנית בבלומפילד, ממתינים בקבוצה בקוצר רוח להגרלת שלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופאית, שתיערך היום (שישי) בניון שבשוויץ, כדי לדעת מי הקבוצה נגדה יתמודדו במפגש כפול שייערך ב-18 וב-25 באוגוסט, בדרך לשלב הבתים. הצהובים, שנמצאים ברשימת הקבוצות הלא מדורגות, יחזיקו אצבעות וינסו להימנע ממפגש מול מספר קבוצות אירופאיות נוצצות ביותר, ביניהן רומא, טוטנהאם, סביליה, סלטיק, פ.ס.וו איינדהובן, אתלטיקו מדריד, ספורטינג ליסבון, בראגה ושאלקה. מנהל הקבוצה אבנר טוויטו מייצג את המועדון בהגרלה.

"עם קצת מזל, אפשר לקבל איזו קבוצה נוחה, שיהיה קצת יותר קל לעבור", אמר אמש מאמן הקבוצה מוטי איוניר, והיטיב לבטא את הלך הרוח במועדון, בו כולם ישמחו לוותר על מפגש מול אחד השמות הנוצצים ו"יסתפקו" בהגרלה מול קבוצה אותה ניתן יהיה לעבור בדרך לשלב הבתים. איוניר ייאלץ להסתדר ללא המגן יואב זיו, שספג אמש צהוב שני ויחמיץ את משחק הפלייאוף הראשון.

מכבי תל אביב השלימה אמש ניצחון 0:8 על הבוסנים האומללים בסיכום שני המפגשים. רוברטו קולאוטי (18 ו-45) ואלירן עטר (54 ו-86) כבשו צמדים, רפי דהן (38) ושער עצמי של ואסליץ' (81) סידרו לצהובים את הניצחון הגדול.

מכבי שיחקה אמש ללא הבלם הברזילאי ניבאלדו והקשר הבוסני האריס מדוניאנין הפצועים וללא גל אלברמן שהושאר מחוץ לסגל. מי שקיבלו את מירב המחמאות היו הצעירים דור מיכה ומשה לוגסי, שהפגינו משחק נפלא בקישור. מעל כולם בלט רפי דהן, שהציג אולי את המשחק הכי טוב שלו במדי קבוצת בוגרים, כולל שער מצוין בבעיטה חופשית מ-16 מטר.

"לא חשבתי לפני המשחק שנסיים בתוצאה כל כך גבוהה", אמר משה לוגסי. "מוטי הכין אותנו בצורה הכי טובה שאפשר למשחק הזה. הוא אמר לנו לא לקבל גול בהתחלה, ומהצד השני לנסות לכבוש מוקדם כדי לרסק אותם וזה מה שעשינו".

הקשר מתייחס לשינוי בתפיסת המשחק שהשתנתה העונה בקרית שלום: "בעונה שעברה הלכנו יותר אחורה כי פחדנו לקבל שערים, השנה אנחנו רק יוצאים קדימה ולוחצים את הקבוצה היריבה. זה מה שמוטי מבקש מאיתנו, ואנחנו מבצעים את זה".

לוגסי מתעקש שלא לעשות הפרדה בין צעירים ומבוגרים בקבוצה ואומר: "אנחנו עושים את העבודה ורצים הרבה באימונים. זה לא רק הצעירים, זה גם המבוגרים יותר, הם גם רוצים ורצים, כל מי שמגיע לו לשחק, משחק".

הקשר נשאל לגבי הציפיות להמשך והאם מכבי יכולה להפתיע השנה: "ההפתעות אף פעם לא נגמרות. בעזרת השם נמשיך ככה ויהיה בסדר".

לוגסי ניסה להתחמק מלענות לגבי היריבה המועדפת עליו בשלב הפלייאוף והוסיף לסיום: "אנחנו לא מתעסקים בהגרלה אבל בעזרת השם, שנקבל קבוצה קלה. נילחם על הכבוד שלנו מול כל קבוצה שתבוא לכאן. אם צריך, ננצח כל קבוצה גם אם היא תהיה הכי חזקה שיש. נעבוד קשה וננסה לנצח".

שרן ייני, ששיחק אמש כבלם במקומו של ניבאלדו הפצוע ואף ענד את סרט הקפטן, התייחס לתיאום בחלק האחורי: "יש תיאום טוב בין כל השחקנים בהגנה וכולם יכולים לשחק אחד עם השני. גם כשניבאלדו שיחק עם פאביצ'ביץ' הקבוצה ניצחה, וגם כשאני שיחקתי עם קלמי ניצחנו. אנחנו עובדים על כל מיני שילובים באימונים, ואני מאמין שכל צוות שיצטרך לשחק יעשה את העבודה"

"הפכנו את המשחק לקל", הוסיף ייני, "הקבוצה הבוסנית היא לא קבוצה רעה. לא היה לנו קל נגדם במיוחד במחצית הראשונה בבוסניה. ידענו מה אנחנו צריכים לעשות ושיחקנו בדיוק לפי תכנית המשחק ובגלל זה ניצחנו".

הבלם-קשר קיבל לראשונה בקריירה את סרט הקפטן ואמר: "לא חשבתי יותר מדי על עניין הסרט, הרגשתי טוב, הרגשתי נכון ושמחתי לקבל את הסרט".

ייני נשאל לגבי מה אפשר לצפות העונה ממכבי תל אביב והשיב: "תמיד מדברים על ציפיות ומה חושבים ומה המטרות. אנחנו מתקדמים ממשחק למשחק ועושים את העבודה שלנו. אנחנו נראים טוב בינתיים, נקווה שניראה טוב גם בהמשך".

ביום ראשון תתארח הקבוצה במסגרת המחזור השני בגביע הטוטו אצל בני יהודה בבלומפילד, במשחק בו ירצה המאמן מוטי איוניר את עונש ההרחקה שספג השבוע בבית הדין. בכל מקרה מתכוונים בקבוצה לתת מנוחה למרבית השחקנים ששיחקו אמש 90 דקות נגד הבוסנים ולשתף את שחקני הספסל והמחליפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully